سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش «اشرف غنی» به حمله انتحاری مهیب در کابل

«اشرف غنی»، رئیس جمهور افغانستان با صدور پیامی حمله انتحاری امشب در کابل که به کشته و زخمی شدن ده ها شهروند انجامید را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «اشرف غنی»، رئیس جمهور افغانستان با صدور پیامی حمله انتحاری امشب در کابل که به کشته و زخمی شدن ده ها شهروند انجامید را محکوم کرد.

وی در این پیام گفته است: «دشمنان مردم افغانستان امشب با انجام یک حمله تروریستی در منطقه بنایی مکروریان شهر کابل، یک بار دیگر شماری از مردمان ملکی و نیروهای امنیتی و دفاعی کشور را شهید و زخمی نمودند.»

در این پیام آمده است: «نیروهای دفاعی و امنیتی کشور طی سال های اخیر با رشادت و پایمردی خویش در راستای دفاع از مردم و وطن تلاش کرده و کارنامه های درخشانی را ثبت تاریخ نموده اند. مردم و حکومت افغانستان همیشه به این فداکاری ها ارج گذاشته و یاد و نام شهیدان راه دفاع از وطن را گرامی می دارند.»

رئیس جمهور افغانسشتان در واکنش به این حمله انتحاری که موجب کشته و زخمی شدن 40 نفر گردیده است افزود: «جنایت کاران با این اعمال ضد اسلامی و ضد انسانی خود باید بدانند که در هیچ نقطه کشور در امان نخواهند ماند و به پاسخ کوبنده و محکمی از سوی نیروهای شجاع و دلیر امنیتی و دفاعی کشور مواجه خواهند شد.»

برخی منابع گزارش داده اند که این انفجار حدود 15 کشته و 20 زخمی به جای گذاشته است.

این حمله انتحاری در حالی است که پنجشنبه هفته گذشته نیز انفجار انتحاری در منطقه پل سوخته کابل 41 کشته و 84 زخمی برجا گذاشت. زنان، کودکان و خبرنگاران از جمله کشته شدگان در آن حادثه بودند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: اشرف غنی ، کابل ، انفجار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
پدر بزرگ دانیال
۱۰:۲۵ ۱۵ دی ۱۳۹۶
تا زمانیکه امریکاییها در این کشور حضور داشته باشند وضع به همین منوال خواهد بود.