سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقال مدارک واجد ارزش استانداری کرمان را به آرشیو ملی

استاندار کرمان از انعقاد تفاهم نامه ای بین اداره کل امور اداری و مالی استانداری کرمان با سازمان اسناد و کتابخانه های ملی جنوب شرق کشور خبر داد و گفت: سازمان اسناد، مدارک واجد ارزش استانداری کرمان را به آرشیو ملی منتقل کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بایگانی اسناد راکد و مالی استانداری کرمان که پیش از این در فضایی نامناسب نگهداری می شد، با همکاری اداره کل اداری و مالی استانداری کرمان احیاء و پنجشنبه مورد بازدید استاندار کرمان و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قرار گرفت.


علیرضا رزم حسینی در این بازدید ضمن قدردانی از احیای اسناد استانداری که به سنوات گذشته باز می گردد، گفت: اسناد و پرونده‌هایی که پس از ایفای نقش خود در زمان مقرر، از چرخه اداری خارج می شوند، می تواند مورد ارزشیابی سازمان اسناد و کتابخانه های ملی جنوب شرق کشور قرار گیرند.


وی از انعقاد تفاهم نامه ای بین اداره کل امور اداری و مالی استانداری کرمان با سازمان اسناد و کتابخانه های ملی جنوب شرق کشور خبر داد و افزود: این اسناد پس از ورود به مرکز باید مراحل ضدعفونی، فهرست نویسی، آرشیو و اطلاع رسانی از طریق سامانه الکترونیکی (رسا) را بگذرانند و زمینه استفاده پژوهشگران از این اسناد فراهم گردد.


استاندار کرمان تاکید کرد: پس از ارزشیابی اسناد راکد استانداری کرمان، اسنادی که از لحاظ اداری، قضائی، فرهنگی، علمی، مالی، اقتصادی، فنی و تاریخی واجد ارزش نگهداری دائم باشند به آرشیو ملی منتقل و اوراقی که فاقد ارزش های مزبور باشند، طی مراحل قانونی امحاء گردند.

انتهای پیام/ی

ساماندهی اسناد راکد استانداری کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.