سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

«پسر عمو دختر عمو» فیلمی خانوادگی است

محمود غلامی به بيان ويژگی‌های فيلم سينمايی خانوادگی «پسر عمو دختر عمو» و استقبال مخاطب از آن پرداخت.

محمود غلامی تهیه‌کننده سینما، در خصوص چگونگی اکران و استقبال مخاطب از «پسر عمو دختر عمو» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: با وجود آلودگی هوا، تعطیلات و جوی که در چند روز گذشته ایجاد شد، استقبال از این فیلم خوب و رضایت بخش است.

وی افزود: خوشبختانه خانواده ها به عنوان مهمترین مخاطبان سینما، از این فیلم به عنوان فیلم کمدی تمیز لذت بردند و بازخوردهای خوبی را دریافت کردیم.

وی با اشاره به اینکه «پسر عمو دختر عمو» پتانسیل بیشتری برای فروش و جذب مخاطب دارد، اذعان داشت: این فیلم به نحوی ساخته شده که موضوع و قصه آن متناسب با فضای جامعه امروزی است. خانواده ها آن را دوست دارند و اگر شرایط لازم فراهم باشد، قطعا تماشاگران بیشتری را جذب خواهد کرد.

این تهیه کننده بیان کرد: «پسر عمو دختر عمو» از بازیگران محبوب مردم، عوامل حرفه ای و داستانی جذاب و سالم که شاخص های فیلمی تاثیرگذار هستند، بهره می برد. مضاف بر اینکه نگاه عمیق به موضوع و قصه آن لازمه زندگی این روزهای ماست.

غلامی در پایان صحبت های خود خاطرنشان کرد: وقتی این فیلم را با برخی از آثار در حال اکران مقایسه می کنیم، می فهمیم چقدر جای خالی این نوع آثار در سینما احساس می شود چون فیلمی شریف و خانوادگی است.

گفتنی است؛ داستان این فیلم حول محور زندگی یک پسرعمو و دخترعمو است که در زندگی خانوادگی‌شان اختلافات زیادی به وجود می‌آید و آنها با دستور و راهنمایی‌های پدربزرگ خود مجبور می‌شوند، تمامی اختلافات خانوادگی را حل کنند.

در فیلم"پسر عمو دختر عمو"به کارگردانی روح انگیز شمس و تهیه کنندگی محمود غلامی، بازیگرانی چون مجید صالحی، نیوشا ضیغمی، محمود عزیزی، فاطمه گودرزی، مریم امیرجلالی، لاله مرزبان و نسیم فروغ نقش آفرینی می کنند.

 

انتهای پیام/

 

 ابراز رضايت تهيه‌كننده سينما از فروش فيلم «پسر عمو دختر عمو»

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
واقعاً خندیدیم.
نرگس
۲۰:۱۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
بازی نقش اول زن فقط برای خودنمایی بود.
ناشناس
۱۵:۱۲ ۳۰ دی ۱۳۹۶
خیلی فیلم خوبی بود. واقعاً خندیدیم.