سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال عجیب ترامپ از مذاکره دو کره!

رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری و با نوشتاری عجیب از مذاکرات کره جنوبی و کره شمالی استقبال کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز پنج شنبه از مذاکرات بین کره جنوبی و کره شمالی استقبال کرد.

ترامپ در پیامی در صفحه توییتر خود نوشت با توجه به ارزیابی‌های همه کارشناسان شکست خورده، اگر من در تعهد به استفاده از نهایت قدرت‌مان علیه کره شمالی قاطع، جدی و علاقه‌مند نبودم، آیا کسی واقعا باور می‌کرد گفتگو و مذاکره بین دو کره همین الان برگزار شود. احمقانه است، اما گفتگو چیز خوبی است.

 رئیس جمهور آمریکا همچنین در پیام‌های دیگری در صفحه توئیتر خود نوشت: بسیاری از ایالت‌های دموکرات از ارائه اطلاعات درباره انتخابات سال دو هزار و شانزده به کمیسیون انتخابات برای بررسی تخلفات رای گیری خودداری کرده اند. آن‌ها به سختی در تلاشند تا این کمیسیون سوابق یا روش‌های آن‌ها را مشاهده نکند چرا که آن‌ها می‌دانند بسیاری از مردم غیرقانونی رای داده اند. این نظام (رای گیری) متقلبانه است و باید به سوی رای‌گیری با کارت شناسایی رای دهندگان حرکت کرد. شما به عنوان شهروندان آمریکا به کارت شناسایی (جدیدی) نیاز دارید، کارت (کنون)‌ی که تقریبا برای هر کاری از آن استفاده می‌کنید و تا حدی در قالب و شکلی بسیار جدی و درست است، به جز وقتی مهمترین مسئله پیش می‌آید، (یعنی) رای دادن به کسی که قرار است کشورتان را اداره کند. باید برای اجرایی شدن کارت شناسایی رای دهندگان تلاش کنیم.

انتهای پیام/

 توئیت‌های جدید ترامپ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.