سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بورس در هفته‌ای که گذشت؛

تب و تاب شاخص بورس ادامه دارد

بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت فراز و نشیب‌های بسیاری داشت چرا که در دو روز اول هفته با کاهش شاخص روبه‌رو بود.

به گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در اولین روز هفته با کاهش ۶۸۷.۶۴ واحدی به پله ۹۷ هزار و ۲۱۱ واحدی رسید، این در حالی است که ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن یک میلیارد سهم طی ۹۹ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات در اولین روز هفته نماد فولاد و غدیر، شپنا، خودرو، پارسان، فارس با روند نزولی و نماد فملی با روند صعودی کار خود را به پایان رساند.
 
شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با ۱۳.۶۰ واحد کاهش به پله یک‌هزار و ۶۹ واحد رسید و بر این اساس ارزش کل معاملات از یک‌میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۲۳ میلیون سهم طی ۳۶ هزار نوبت معاملاتی است.

***  شاخص بورس و اوراق بهادار در دومین روز از بازار، با کاهش ۷۷.۱۶۴۹ واحدی به پله ۹۵ هزار و ۵۶۱ واحدی رسید، این در حالی است که ارزش کل معاملات بورس تهران از چهار میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن یک میلیارد و ۹۰۱ میلیون سهم طی ۱۲۶ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.
 
نماد‌های پر بیننده معاملات نماد فولاد، رمپنا، تاپیکو، فارس، شپنا، فملی و کگل با روند منفی کار خود را به پایان داد.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با ۶۰.۳۵ واحد کاهش به پله یک هزار و ۳۳ واحد رسید که بر این اساس ارزش کل معاملات از یک میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۵۶۰ میلیارد و ۴۹۴ میلیون سهم طی ۵۱ هزار نوبت معاملاتی است.

*** درسومین روز از بازار، شاخص بورس و اوراق بهادار با صعود ۶۴۶.۴۷ واحدی به پله ۹۶ هزار واحدی رسید، این در حالی است که ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن ۱ میلیارد سهم طی ۶۲ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات فولاد، فملی، تاپیکو، فارس، وامید، خودرو و شتران با روند صعودی کار خود را به پایان داد.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با ۲۵.۰۰ واحد کاهش به پله ۱ هزار و ۵۸ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از یک میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۳۲ میلیون سهم طی ۳۵ هزار نوبت معاملاتی است.

*** در چهارمین روز بازار، شاخص بورس و اوراق بهادار با رشد ۳۳.۳۸ واحدی به پله ۹۶ هزار و ۲۴۱ واحدی رسید، این درحالی است که ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن یک میلیارد سهم طی ۶۵ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات نماد پارسان، فملی، فخوز و غدیر، وبملت، مبین با روند صعودی و نماد و نوین با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با ۲.۸۰ واحد کاهش به پله یک هزار و ۵۵ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از یک میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۵۳۳ میلیون سهم طی ۴۴ هزار نوبت معاملاتی است.

*** شاخص بورس و اوراق بهادار با کاهش ۶۳.۳۱۱ واحدی به پله ۹۵ هزار و ۹۲۸ واحدی رسید، این در حالی است که ارزش کل معاملات بورس تهران از سه میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن یک میلیارد و ۴۵۱ میلیون سهم طی ۵۷ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات نماد فارس، فولاد، فملی، پترول، شپنا، تاپیکو و پارسان با روند منفی کارخود را پایان داد.

شاخص کل فرابورس با ۴۰.۰ واحد کاهش به پله یک‌هزار و ۵۵ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از یک میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۳۴ میلیارد و ۲۶۵ میلیون سهم طی ۳۸ هزار نوبت معاملاتی است.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.