سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد امید و آموزش مهارت های زندگی ؛ اولویت های حوزه جوانان

استاندار قزوین گفت: ایجاد امید و آموزش مهارت های زندگی از مهمترین اولویت ها و وظایف مدیران در حوزه جوانان است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی در ششمین جلسه ستاد ساماندهی امورجوانان استان گفت: یکی از مشکلات نسل جوان نداشتن مهارت لازم برای زندگی و همچنین توانایی کافی نداشتن به منظور کنترل خشم و نه گفتن برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی است.

زاهدی همچنین ایجاد امید در جوانان را از مهم‌ترین مسائلی دانست که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد، چون با هدایت ذهنیت جوانان به سوی امید خیلی از مشکلات آن‌ها از جمله انگیزه حرکت به جلو قابل حل است.

استاندار افزود: ایده‌های نو همیشه در اتاق فکر‌های غیررسمی شکل می‌گیرند و با ساخت خانه جوان، می‌توان ایده‌های نو جوانان را کشف کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان هم از افزایش پنج برابری سازمان‌های مردم نهاد در استان خبر داد و گفت:: درحال حاضر ۶۲ سمن در استان ثبت شده است که بیشتر آن‌ها در مرکز استان فعالند.

علایی مقدم افزود: طرح ملی به سوی آینده هم بصورت پایلوت با استعدادیابی دو هزار جوان و نوجوان در بخش‌های مختلف شغلی، اجتماعی و فرهنگی در استان اجرا شده است.

قاسمی معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان هم گفت: بر اساس آمار‌های سال ۹۴، بیست و چهار درصد از جمعیت استان جوان هستند که در سن ۱۵ تا ۲۹ سال قرار دارند.

اعضای سازمان‌های مردم نهاد هم در این جلسه مشکلات و آسیب‌های پیش روی فعالیت‌های حوزه جوانان را با استاندار در میان گذاشتند و پیشنهاد‌های خود را برای حل این مشکلات بیان کردند.



انتهای پیام/

برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امورجوانان استان قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.