سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جلسه شورای پژوهش و فناوری اداره کل ورزش و جوانان کرمان

جلسه شورای پژوهش و فناوری اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان با حضور مدیرکل به عنوان رئیس، دبیر و اعضای این شورا در محل اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهتاب پیرایش، دبیر شورای پژوهش و فناوری اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه شناسایی نقاط مثبت و منفی در بحث آمار و فناوری اطلاعات یکی از شاخصه های اصلی توسعه و پیشرفت محسوب می شود، گفت: موفقیت در انجام فعالیت های مربوط به توسعه، به نحوی به گسترش فعالیت های پژوهشی، شفاف سازی آماری و فناوری اطلاعات بستگی دارد از این رو به منظور تحقق اهداف توسعه ورزش و اعتلای فرهنگ پژوهش در صدد برگزاری نشستی با حضور مدیرکل و اعضای شورا بر آمدیم.

مسئول آموزش و پژوهش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان افزود: تمامی اعضای شورا به این موضوع واقف بودند که در بحث اطلاعات، آمار و فناوری، اطلاعات دقیقی در دست نیست، پس در نشست امروز که با پرسش و پاسخ و ارائه ی پیشنهاداتی همراه بود، به بیان این مسئله پرداخته شد.

وی افزود: در نهایت مقرر شد به منظور ساماندهی بحث اطلاعات، آمار و فناوری، بانک اطلاعاتی راه اندازی شود تا بر اساس آن علاوه بر شفاف سازی آماری، تمامی امکانات اداره کل در سراسر استان شناسایی و در این بانک گنجانده شوند.

پیرایش تصریح کرد: بدین منظور، از تعداد کل باشگاه ها و مکان های زیر پوشش اداره کل گرفته تا تعداد مدال آوران، مربیان، داوران و ... در بانک اطلاعاتی ثبت می شوند.

وی یادآور شد: همچنین در این نشست، تسهیل طرح های پژوهشی مربوط به بودجه ی یک درصد اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان به بحث و بررسی گذاشته شد.

انتهای پیام/ب

جلسه شورای پژوهش و فناوری اداره کل ورزش و جوانان کرمان برگزار شد

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.