سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر هیأت عالی گزینش تأکید کرد؛

در گزینش افراد به سلیقه سیاسی و جناحی توجه شود

دبیر هیأت عالی گزینش گفت: در گزینش افراد به سلیقه سیاسی و جناحی توجه شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، اسدالله وطنی، دبیر هیأت عالی گزینش بعد از ظهر امروز در همایش اخلاق گزینش‌گری در اسلام در بوشهر اظهار داشت: تشکیل هسته گزینش در ۱۵ دی‌ماه سال ۱۳۶۰ به فرمان حضرت امام راحل سبب شد تا افرادی باتقوا و در عین حال کارآمد وارد ساختار اجرایی کشور شوند.

وی افزود: پس از این فرمان تاریخی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، در بدنه دستگاه‌های اجرایی از افرادی استفاده شد که مؤمن و شایسته بوده و با داشتن تخصص، نقش مهمی در انقلابی کردن دستگاه‌های اجرایی داشتند.

دبیر هیأت عالی گزینش تصریح کرد: هسته‌های گزینش در بدو استخدام افراد، صرفاً به سلامت اخلاقی و مالی در کنار کارآمد بودن افراد تکیه می‌کنند و با اولویت تقوای افرادی که می‌خواهند به استخدام دولت درآیند سعی می‌کنند که میزان تعهد آن‌ها را بسنجند.

وطنی بیان کرد: در گزینش افراد به سلیقه سیاسی و جناحی آن‌ها توجه نمی‌شود و آن چیزی که برای گزینش‌گران از اهمیت بالایی برخوردار است، صلاحیت سه‌گانه افراد، پرسیدن سؤال در شان افراد و توجه به دستورالعمل‌های هیأت عالی گزینش است.

وی در پایان متذکر شد: هسته‌های گزینش از ورود به مسائل داخلی ادارات منع شده و مواردی که نیاز است حراست ادارات ورود کنند در حیطه وظایف گزینش نیست.

انتهای پیام/ز

سلیقه سیاسی و جناحی مهمترین توجه در گزینش است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.