سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

اختصاص 1900 میلیارد تومان اعتبار برای 50 پروژه در سطح استان تهران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از اختصاص یک هزار و 900 میلیارد تومان اعتبار برای 50 پروژه در سطح استان تهران طی سفر رئیس جمهور به شهرستان‌های استان طی سال گذشته و امسال خبر داد.

نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به سفر استانی رئیس جمهور به استان تهران و بهره برداری از چند طرح عمرانی و تصفیه خانه اظهار کرد:از جمله اقدامات مناسبی که در استان تهران طی سال گذشته و همچنین در سال جاری صورت گرفت، سفر رئیس جمهور کشورمان به شهرستان‌های استان تهران بود که در این راستا حدود یک هزار و 900 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های در سطح استان تهران اختصاص داده شد.

وی افزود: اختصاص 250 میلیارد تومان برای نخستین بار برای اجرای پروژه‌های بخش بهداشت و درمان و ساخت بیمارستان در شهرهای قدس، ملارد، شهریار، اسلامشهر و شهر ری تاکنون مصوب و ابلاغ شده است و در این زمینه حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی طرح‌های مذکور را شاهد بودیم.

ترکی گفت:در سفر استانی رئیس جمهور طرح‌ها و پرو‌ژه‌های متنوعی در حوزه حمل و نقل ریلی، آبرسانی، احداث تصفیه خانه‌های فاضلاب در شهرهای مذکور از جمله اقدامات دیگری بود که صورت گرفت.

وی ادامه داد: شهرستان‌های اطراف شهر تهران در حال حاضر یا دارای تصفیه‌خانه و یا در حال احداث آن هستند که در این راستا قول افتتاح یک تصفیه‌خانه هر دو ماه یکبار در استان تهران را داده‌ایم.

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران اظهار کرد: با افتتاح تصفیه خانه حدود یک میلیارد و 250 میلیون مترمکعب آب از راه استیصال می‌توانیم به دست بیاوریم که در پایان کار هم تصفیه خانه را داریم و هم آب تصفیه شده که مورد نیاز بخش صنعت و کشاورزی است.

انتهای پیام/

تامین 250 مترمکعب آب مورد نیاز بخش کشاورزی استان تهران با افتتاح تصفیه‌خانه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.