سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آمریکا، ایران را با سوریه اشتباه گرفته است/ مردم اجازه ندادند دشمن از آب گل آلود ماهی بگیرد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تهران در خصوص اغتشاشات اخیر کشور توضیحاتی داد.

مجتبی عبادی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تهران در  گفت‌ و گو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در چند روز اخیر شاهد اعتراضاتی در شهرهای مختلف کشور پیرامون مشکلات به حق معیشتی و اقتصادی از سوی مردم بودیم اما جریانات معاند با نفوذ در بین مردم و سردادن شعارهای ساختار شکنانه سعی در ملتهب کردن فضا و به انحراف بردن خواسته به حق مردم کردند چرا که صحنه اعتراضات به دور از مطالبات معیشتی مردم بود و شعارها رنگ و بوی سیاسی گرفت. از طرف دیگر رسانه های ضد انقلاب بر موج اعتراضات اقتصادی سوار شدند و مسائل و مشکلات کشور را دستاویزی برای آشوب قرار دادند.


وی ادامه داد: حمایت آمریکا، اسرائیل، سعودی‌ها، منافقین و سلطنت طلب ها از اغتشاشات اخیر گویای برنامه ریزی از پیش تعیین شده است تا ایران را همچون سوریه دچار تنش داخلی کنند و امنیت و اقتدار کشور را به خطر بیندازند اما باید این آرزو را به گور ببرند چرا که ایران سوریه نیست و آنها دوباره در مورد ایران دچار اشتباه محاسباتی دیگری شدند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تهران افزود: مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را تحت فشار قرار داده و مردم نسبت به وضع زندگی خود گله مند هستند اما آنها پایبند به جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی هستند. در همین تحولات اخیر هم مردم حساب خود را از فتنه گران و کسانی که پرچم کشور را آتش زدند و باعث تخریب اموال عمومی شدند، جدا کردند و اجازه ندادند دشمن از آب گل آلود ماهی بگیرد.

عبادی یادآورشد: امیدوارم مدیران و مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس در پاسخ به مطالبات مردم، در جهت حل مشکلات آنان بکوشند و صدای مردم را بشنوندزیرا اگر حضرات آبرو، اعتبار یا جایگاهی دارند از این ملت مستضعف که صاحبان انقلابند، دارند، این مردم از فساد و رانت و بی توجهی برخی مسئولین به مسائل و مشکلاتشان به ستوه آمدند و دنبال توجه و رسیدگی مسئولین به رفع مشکلات زندگیشان هستند. ان شاءالله که مشکلات مردم در لابلای بازیهای سیاسی گم نشود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.