سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رایزنی سفیر افغانستان و رئیس دانشگاه شهید بهشتی ایران درباره گسترش همکاری های علمی

«نصیر احمد نور»، سفیر افغانستان در تهران با حضور در دانشگاه شهید بهشتی ایران با رئیس، معاونان و جمعی از مسئولان این دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «نصیر احمد نور»، سفیر افغانستان در تهران با حضور در دانشگاه شهید بهشتی ایران با رئیس، معاونان و جمعی از مسئولان این دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

سفیر افغانستان در تهران در این دیدار ضمن قدردانی از همکاری‌های علمی و فرصت‌های فراهم شده توسط این دانشگاه به منظور تحصیل دانشجویان افغان، در زمینه گسترش همکاری‌های علمی، آموزشی و تحصیلی دو کشور و فرصت‌ها و پتانسیل‌های موجود در این زمینه با توجه به حسن همجواری و همزبانی دو کشور با مسئولان دانشگاه شهید بهشتی ایران بحث و تبادل نظر کردند.

نور با بیان مسائل و مشکلات دانشجویان افغان در ایران، خواستار همکاری متقابل این دانشگاه در تسهیل و رفع مسائل مطرح شده شد.

به نوشته فارس: «سید حسن صدوق» ریاست دانشگاه شهید بهشتی ایران نیز در این دیدار ضمن بیان زمینه‌های همکاری‌های بیشتر دو کشور در حوزه دانشگاهی، نظر مساعد و حمایتی خود را به منظور رفع مشکلات و ایجاد زمینه‌های بیشتر تحصیل دانشجویان افغان در این دانشگاه ابراز داشت.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.