سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تهران در نامه ای خطاب به لاریجانی:

چرا مجلس وزیران را مورد سوال و استیضاح قرار نمی‌دهد؟

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تهران در نامه‌ای خطاب به لاریجانی نوشت: چرا مجلس وزیران را مورد سوال و استیضاح قرار نمی‌دهد و مردم گله‌مند را به حال خود رها کرده است؟.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تهران در نامه‌ای خطاب به لاریجانی رئیس مجلس ضمن انتقاد از ضعف نظارتی مجلس بر عملکرد دولت اعلام کرده است: چرا مجلس وزیران را مورد سوال و استیضاح قرار نمی‌دهد و مردم گله‌مند را به حال خود رها کرده است؟

متن این نامه به شرح زیر است:

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، جناب آقای دکتر علی لاریجانی
سلام علیکم

ملت فهیم و همیشه در صحنه‌ ایران که در سی و چند سال گذشته، ولایت مداری و حمایت از ایران اسلامی در خود را تا سر حد شهادت اثبات کردند، امروز در این ایام خطیر، در پی بروز مشکلات اقتصادی بسیار، اعم از گرانی اجناس و کالا‌های ضروری معیشت مردم و تورم، وضعیت بانک‌ها و موسسات اعتباری، اختلاس و چپاول بیت المال توسط آقازادگان و عوامل پشت صحنه‌ آنان، واردات بی رویه‌ کالا‌هایی که مشابه و چه بسا با کیفیتی برتر از آن‌ها در کشورمان نیز توزیع و عرضه می‌شود و در نتیجه فرزندان این خاک را مایوس و بیکار و خانه نشین گردانده است.

عدم اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاه‌های کشور و بسیاری دیگر از این قبیل مشکلات به ستوه آمده اند؛ لذا ما به نمایندگی جمع کثیری از دانشجو معلمان بسیجی از حضور جنابعالی خواستار نظارت بیشتر و بهتر بر عملکرد دولت وقت و به ویژه جناب دکتر حسن روحانی می‌باشیم.

دولت محترم در طول پنج سال گذشته نتوانسته مشکلات کثیر اقتصادی را با وجود راهنمایی‌های مقام معظم رهبری (حفظه اله) و اعتماد ملت شریف ایران، حل کند و از آن بکاهد و مجلس نیز هیچ گونه پیگیری علنی و شفافی در این راستا نداشته است و واکنشی نسبت به دغدغه‌ها و مشکلات معیشتی مردم نشان نداده است؛ لذا مطالبه‌ی جمیع ما از محضر جنابتان پیگیری، نظارت و اعلان دقیق بر عملکرد قوه‌ی مجریه و نیز پاسخ گویی دولت بر اعتراض اقتصادی ملت گله‌مند ایران می‌باشد. در این برهه‌ی حساس بی شک دولتمردان باید پاسخ گو بوده و تدبیری درست بیندیشند و مردم را بیش از این ناامید نکنند.

اقدامات دولت باید مورد بررسی نمایندگان ملت قرار گیرد. دولت باید شفاف سازی کند که چرا نتوانسته است به وعده‌های خود عمل کنند؟، دچرا مفسدان اقتصادی از وابستگان آن‌ها هستند؟ چرا معضل بیکاری و عدم اشتغال جوانان مملکت حل نمی‌شود؟ چرا گرانی و تورم، از کنترل خارج شده و دولت در این راستا تدبیری از خود نشان نمی‌دهد؟ چرا دولت با مردم صادق و روراست نیست و آمار و ارقامی که ارائه می‌کند در زندگی مردم نمایان نشده و با واقعیت‌ها فاصله دارد؟ چرا دولت واکنشی در برابر اعتراض و گله مندی مردم نشان نمی‌دهد و تنها نظاره گر است؟ چرا مجلس محترم وزیران را مورد سوال و استیضاح قرار نمی‌دهد و مردم گله‌مند را به حال خود رها کرده است؟

ما خواهان پاسخ گویی صریح و علنی مجلس محترم هستیم. باشد که گره و مشکلی گشوده شود و دولت کلید‌های تدبیر خود را به کار بندد.

باتشکر و احترام فراوان
دفتر خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تهران بزرگ
و من الله التوفیق

انتهای پیام/

متن نامه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تهران خطاب به رئیس مجلس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.