سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیم۶۵۰ شهید سنگرساز بی سنگر از پایگاه جهاد سازندگی استان به جبهه

مدیرعامل کانون سنگرسازان بی سنگر استان اصفهان گفت:بالغ بر ۶۵۰ شهید سنگرساز بی سنگر از پایگاه جهاد سازندگی استان به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام شدند که جان شان را تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد علی گرامی امروز، در دیدار با چند تن از جهادگران سنگر ساز بی سنگر در شهرضا اظهار داشت: این کانون به همت جمعی از فرماندهان و مسئولان جنگ با هدف حفظ یاد، نام و ترویج فرهنگ مدیریتی جهادی تشکیل شده است.

وی با اشاره به این که این کانون از سال ۸۵ کار خود را آغاز کرده گفت: ۲۰ درصد از شهدای وزارت جهاد کشاورزی در کشور به استان اصفهان اختصاص دارد.

مدیرعامل کانون سنگر سازان بی سنگر استان اصفهان با بیان این که هر کس حداقل سه ماه سابقه جنگ جهادی دارد، می تواند عضو این کانون شود، ادامه داد: بیش از ۳۰۰ مورد دیدار با خانواده سنگر سازان بی سنگر در استان صورت گرفته است.

وی گفت: برنامه هایی از جمله سفرهای زیارتی و فعالیت های ورزشی برای گردهمایی این عزیزان در راستای تجدید دیدار، یاد و خاطره سنگرسازان بی سنگر انجام می شود.

گرامی هدف از برپایی همایش برای سنگرسازان بی سنگر را، گردهمایی این عزیزان برای ثبت خاطرات و مستندات تاریخ جنگ عنوان کرد و افزود: این خاطرات و اماناتی که از شهدا به یادگار مانده باید بتوانیم در تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی ایران ثبت کنیم.

وی با اشاره به ادغام جهاد با کشاورزی که دیگر جایگاهی برای سنگرسازان بی سنگر و افرادی که از پایگاه جهاد اعزام شدند نبود، گفت: به همت و ابتکار فرماندهان جنگ و جهاد این کانون احداث شده است.

مدیرعامل کانون سنگرسازان بی سنگر استان اصفهان گفت: این کانون ها غیر سیاسی و دولتی بوده و هیچ گونه بودجه دولتی ندارد و هزینه آن از حق عضویت اعضا و خیران تامین می شود.

وی از وجود سه هزار و ۳۰۰ شهید وزارت جهاد کشاورزی در کشور خبر داد و افزود: بالغ بر ۶۵۰ شهید سنگرساز بی سنگر از پایگاه جهاد سازندگی استان به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام شدند که جان شان را تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران کردند.

گرامی با بیان این که در شهرستان شهرضا نیز بیش از یکصد جهادگر، سنگر ساز بی سنگر شناسایی شده است، گفت: هفته گذشته گردهمایی متشکل از اعضای کانون سنگر سازان بی سنگر شهرستان های سمیرم، شهرضا و دهاقان در شهرضا برگزار شد.

وی افزود: این گردهمایی با هدف تجلیل، یاد و تکریم جهادگران سنگر سازان بی سنگر و ترویج روحیه جهادی برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

 

بیش از دو هزار و ۷۰۰ سنگرساز بی سنگر در اصفهان شناسایی شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.