سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در حاشیه هیئت دولت مطرح شد؛

آخرین وضعیت فیلترینگ تلگرام از زبان آذری جهرمی

وزیر ارتباطات آخرین وضعیت فیلترینگ تلگرام را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیئت دولت با اشاره به فیلترینگ شبکه های اجتماعی در محدودیت‌هایی که با انجام این اقدام برای مردم در فضای کسب و کار به وجود آمده، اظهار کرد: عده‌ای از ظرفیت‌های خوبی که برای توسعه کسب و کار و دسترسی مردم به اطلاعات وجود دارد، سوء استفاده کردند و خسارت ناشی از این اقدام هم در چند روز گذشته و آسیب‌هایی که به آرامش و زندگی مردم وارد شد، مشاهده می‌شود.

وی ادامه داد: اگر این شبکه‌های اجتماعی را مسدود می‌کردیم کاربردهای خوب آن متوقف و باعث ایجاد نارضایتی می‌شد از سوی دیگر اگر شبکه‌های اجتماعی فیلتر نمی‌شدند امنیت اجتماعی کشور به زیر سوال می‌رفت.

آذری‌جهرمی ادامه داد:‌ امنیت و دسترسی آزاد به اطلاعات به عنوان حقی برای مردم در منشور حقوق شهروندی است و دولت این مسائل را از حقوق مردم می‌داند.

وزیر ارتباطات یادآور شد:‌ دولت و شورای امنیت کشور عهده‌دار مدیریت شرایط کشور است، البته در این شورا نظرات مخالف و موافق متعددی مطرح شد و در نهایت تصمیم گرفتیم بنا بر مصلحت آرامش مردم فعالیت شبکه‌های اجتماعی متوقف شود تا امکان سوء‌استفاده ضد انقلاب از این فضا وجود نداشته باشد.

وی بیان کرد: ممکن است شاخص‌های بورس کاهش پیدا کند و قیمت ارز و سکه افزایش پیدا کند طبیعی است مردم می‌توانند نسبت به این مسائل اعتراض خود را بیان کنند چرا که کارگزاران در هر رده‌ای خدمتگزار مردم هستند و در تلاشند مشکلات آنها را رفع کنند.

آذری‌جهرمی ادامه داد: آشوب، حمله به پایگاه‌های پلیس و وقاهتی که برخی شبکه‌های مجازی با معرفی مراکز نظامی انجام می‌دهند و با خط دهی به مردم نحوه ساختن بمب آموزش داده می‌شود مسائلی است که در هیچ کشور و نظامی اجازه دسترسی به این مطالب داده نمی‌شود و با آنان برخورد خواهد شد.

وی کرد: با صلاحدید شورای امنیت کشور با مدیر تلگرام مکاتبه و درخواست کردیم تا بنابر سیاست‌های موجود این شبکه اجتماعی متوقف شود و در نهایت سه کانال تلگرامی مسدود شد.

وزیر ارتباطات ادامه داد: با وجود مسدود شدن برخی کانال‌های تلگرامی مجددا کانال‌های دیگری ایجاد شد و هجوم مردم به این مسئله که بخواهند از جزئیات اتفاقات آگاهی داشته باشند، مراجعات به این کانال ها افزایش یافت.

آذری‌جهرمی اظهار کرد: کانال های متعددی مردم را به آتش زدن منازل مسئولان، مساجد، تکایا و حمله به مراکز نظامی تشویق می‌کنند، در حالی که در هیچ کشوری اجازه فعالیت این چنینی به شبکه‌های مجازی داده نمی‌شود.

وزیر ارتباطات بیان کرد: در شورای امنیت کشور تصمیم گرفته شد که به صورت موقت شبکه‌های اجتماعی متوقف شود در نهایت این توقف انجام شد و آرامش در حال بازگشت به کشورمان است.

وی متذکر شد: شب گذشته آرامش در اکثر نقاط کشور وجود داشت و باید از همه مسئولان انتظامی و وزارت کشور که در این زمینه نقش اساسی داشت تشکر کنم.

آذری‌جهرمی تصریح کرد: همچنین از شورای امنیت کشور که مرجع صدور دستور مسدودی شبکه‌های اجتماعی بود درخواست کردیم در مناطقی که آرامش ایجاد شده است، بتوانیم فعالیت برخی شبکه‌ها را آغاز کنیم در این راستا با مدیر تلگرام مکاتبه و اعلام کردیم ادامه فعالیت این شبکه در ایران منوط به حذف موارد تروریستی از برخی کانالهای تلگرامی است.

وزیر ارتباطات بیان کرد: بیشترین حجم استفاده از تلگرام در ایران انجام می‌شود به همین دلیل اگر احترام متقابلی وجود نداشته باشد شرایط دشوار خواهد شد و امیدواریم مدیر تلگرام به مقررات خودشان برای حذف مطالب تروریستی عمل کند.

وی اضافه کرد: کشور درباره موارد انتقادی باز عمل کرده و همه ابعاد نظام هم آن را پذیرفتند، همچنین بیشترین انتقادها همواره از دولت مطرح شده که با این وجود این انتقادها از سوی نظام هم پذیرفته شده است اما باید اعلام کنم نوع برخوردی که شبکه های اجتماعی در شرایط فعلی دارند، خصوصا تلگرام فاز ترویج خشونت و تروریسم در کشور است.

آذری‌جهرمی تأکید کرد: اگر تلگرام مباحث تروریستی را از کانال‌هایش حذف نکند در واقع برای مردم ما احترامی قائل نشده در صورتی که ضرورت توجه به مطالبات مردمی هم در این زمینه وجود دارد.

وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی با وقاهت از آشوب های کشورمان حمایت می کنند در حالی که این موضوع از این کشورها بعید نیست چراکه برخی کشورهای تازه به دوران رسیده هم از این جریان حمایت می‌کنند.

وی اضافه کرد: ممکن است در فضای عمومی به مدیر تلگرام گفته شود که با دولت‌ها همکاری می‌کند اما در واقع این موضوع همکاری با دولت‌ها نیست و به معنای احترام به کاربران است، زیرا ما هرگز اطلاعات خصوصی کاربران را طلب نکردیم و مطالبه ما تنها عدم ترویج خشونت بوده است.

آذری‌جهرمی با بیان اینکه متعهد به ترویج شبکه‌های اجتماعی هستیم، گفت: مردم حق انتخاب دارند و می توانند از پیام رسان داخلی یا خارجی استفاده کنند، البته تنها پیام رسان دنیا فقط تلگرام نیست و پیام‌رسان مختلف فعالی در کشور وجود دارد، همچنین درباره موضوع حمایت از شورای عالی فضای مجازی مصوباتی داشته و در همین مدت امکانات را در اختیار اجرای این مصوبات قرار دادیم.

وزیر ارتباطات تأکید کرد: اگر انتظار داشته باشیم همه نیازهای مردم از طریق شبکه های پیام رسان داخلی برطرف شود غیر منطقی است اما پیام رسان های دیگری هستند که مردم می توانند از آن استفاده کنند، همچنین مشغول پیگیری هستیم تا مشکل شبکه های اجتماعی مسدود شده رفع شود، در عین حال آرامش در کشور هم برقرار باشد.

وی گفت: ممکن است برای رفع فیلترینگ اینستاگرام راحت تر تصمیم‌گیری شود و برای آن که مردم از شبکه تلگرام استفاده می کنند و کسب و کار آنها مربوط به این شبکه می شود در تلاشیم تا مشکل آن را رفع کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۸۶
در انتظار بررسی: ۰
صدیق مهر
۱۲:۰۰ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
درراه خدا وصل کنین چیه فیلترینگ کردین سرعتم اومده پایین عیب نیس بقول خودتون ایران یه کشور ازاده بعد محدودمون کردین؟شما میخاین خرج اینترنت بره بالا پول بیشتر بگیرند چون با فیلترشکن و پروکسی هم وصل میشیم.
رضا
۲۱:۵۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
توروخدا تلگرام ولاین واینستارودرست کنیدفیلترینگ نکنیددل خوشیمون شده فضای مجازی پس لطفادرست کنید
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۴ خرداد ۱۳۹۷
خدا تلگرامو بیامرزه
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۴ خرداد ۱۳۹۷
تروخدااااا وصلش كنيد كاراي دانشگامون مونده لطفا
ناشناس
۲۲:۳۷ ۰۷ دی ۱۳۹۷
کارای دانشگاه شما با پیام رسان های داخلی نیز حل می شود
ناشناس
۱۰:۴۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
من که از تلگرام استفاده میکنم
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
تلگرام وصل کنید خداروخوش نمیاد
میلاد
۱۸:۰۸ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
لطفا این تلگرامو وصل کنید به خدا کارامون لنگه تمام برنامه هام به هم ریختهخواهش میکنم وصل کنید
دانشجو
۱۴:۳۶ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
لطفن تلگرامو رفع فیلتر کنین ما همه کارهای دانشگامون با تلگرامه
مینا گلرو
۱۶:۰۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
قبل از اینکار باید نظر کاربران را دریافت میکردین
یک دانشجو
۱۰:۵۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
ما کار و زندگی داریم ...اطلاع رسانی دانشگاهمون از طریق تلگرامه...
وصل کنید این تلگرام رو .
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
هرکاری هم کنین مردم از سد فیلترینگ رد میشن!! بهتره مسئولان محترم انرژی شونو بزارن رو مسائل مهم تر!
ناشناس
۰۲:۳۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
چرا تلگرام را فیلتر کردین تو رو خدا این کار را نکنید ما نمیتونیم یک دفعه کنار بگذاریم کاش حداقل یک مدت تلگرام باشه بعد کمرنگ شه فیلتر نشه
علی
۱۷:۳۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
خواهشن دیگه این تلگرامو وصل نکنی تلگرام باعث به هم ریختن وجداشدن چندتاخانواده شده خیلی ممنون که قطع کردی سپاسگزاریم لطفا وصل نکنید
ناشناس
۱۱:۵۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام لطفا تلگرام رو ازفیلترخارج کنید باور کنید مردم کار وزندگی دارن
ناشناس
۱۱:۵۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
همه کشورا در حال پیشرفتن ما هم باید به فرک پیشرفت خود باشیم
ناشناس
۱۱:۵۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
همه کشورا در حال پیشرفتن ما هم باید به فرک پیشرفت خود باشیم
ناشناس
۱۶:۳۰ ۱۳ فروردين ۱۳۹۷
شبکه های اجتماعی داخلی هنوز خیلی جای پیشرفت داره
حسین
۰۸:۴۰ ۲۹ اسفند ۱۳۹۶
خب چکاریه مردمو به یه پیام رسان وابسته میکنین باز فیلترش میکنین
جواد
۰۱:۵۹ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
سلام مثل اینکه تلگرام باز فیلتر شده ...

آره ؟

1396/12/28
سمیرا
۱۳:۳۸ ۲۲ دی ۱۳۹۶
اخه وقتی بیشتر کاربران تلگرام با فیلترشکن وصل میشن دیگه چه کاریه کلا وصلش کنید خیال همه راحت بشه
ساناز ازاهواز
۱۸:۵۸ ۲۰ دی ۱۳۹۶
سلام ازتون خواهش میکنم که تلگرامووصل کنيدمن تمام درسام توتلگرامه جزوه هام توتلگرامه ازتون خواهش میکنم که وصلش کنيد
ساناز ازاهواز
۱۸:۵۴ ۲۰ دی ۱۳۹۶
سلام ازتون خواهش میکنم که تلگرامووصل کنيدمن تمام درسام توتلگرامه جزوه هام توتلگرامه ازتون خواهش میکنم که وصلش کنيد
ناشناس
۰۰:۱۵ ۲۰ دی ۱۳۹۶
تلگرام کی وصل میشه ؟
سمیه
۱۷:۳۲ ۱۸ دی ۱۳۹۶
با سلام و احترام و قدردانی ازنسئولین محترم سایت که امکان ابراز و بیان نظرات را به ما داده اند. جا دارد تشکر کنم از دوستان و هموطنان گرامی که هرکدام نظرات را دادند چه نظرات مخالف با قطعی تلگرام و چه موافق همه و همه به نوبه خود قابل ارزش و قابل پذیرش .
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۸ دی ۱۳۹۶
اقا تلگرام رو وصل کنید
ناشناس
۲۰:۳۶ ۱۶ دی ۱۳۹۶
کی وصل میشه تلگرام؟
ناشناس
۲۲:۳۸ ۰۷ دی ۱۳۹۷
هیچ وقت تلگرام وصل نمی شود
بهمن
۱۹:۴۳ ۱۶ دی ۱۳۹۶
تلگرامو فیلتر نکنید لطفا
ناشناس
۱۸:۳۱ ۱۶ دی ۱۳۹۶
تلگرام کی وصل میشه؟
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۶ دی ۱۳۹۶
تلگرام کی وصل میشه؟
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۶ دی ۱۳۹۶
حداقل اگه نمیخواید تلگرامو وصل کنید پیامرسان سروشو باهمه اندرویدا بذارید,خیلیا مثه من اندرویدشون2.3.6هس و سروش وخیلی پیامرسانای دیگه نصب نمیشه,ارتقاهم پیدا نمیکنه
بهنام
۱۰:۳۶ ۱۶ دی ۱۳۹۶
به نظر من باید از سروش اسفاده بشه هم به نفع مردم هست هم دولت
1:مردم پول اینترنت نمیدن(ما میلیاردی در حال خرید اینترنت هستیم که پولش میره تو جیب مهندسای خارجی)
2:حداقل نصف بیشتر پهنای باند ازاد میشه
اینجوری خیلی بهتره به نظر من به هر حال هرکسی نظر شخصی خودشو دار که میتونه مطرح کنه ویا قبول میکنن مردم یا نه نطر منم بر این بود
ناشناس
۰۸:۵۵ ۱۶ دی ۱۳۹۶
متاسفانه برخی از افراد وابستگی شدیدی به تلگرام پیدا کردند
ناشناس
۰۸:۴۳ ۱۶ دی ۱۳۹۶
کدوم نمرم افزار داخلی بهتره ؟
ali
۲۲:۵۰ ۱۵ دی ۱۳۹۶
باسلام خدمت مردم ایران اگر خیلی نیاز به پیامرسان دارید پیامرسان سروش در اختیار شماست
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۵ دی ۱۳۹۶
کی وصل میشه ؟
ایرانی
۲۱:۱۳ ۱۵ دی ۱۳۹۶
تورو خدا تلگرامو وصل کنید بیشتر سفارشای خیاطی از این طریق میگرفتم
ایرانی
۲۱:۱۳ ۱۵ دی ۱۳۹۶
تورو خدا تلگرامو وصل کنید بیشتر سفارشای خیاطی از این طریق میگرفتم
ناشناس
۲۱:۰۲ ۱۵ دی ۱۳۹۶
خدا کنه زودتر وصل شه
گمنام
۲۰:۵۴ ۱۵ دی ۱۳۹۶
با سلام خدمت همه دوستان بنده جاداره از وزیرمحترم ارتباطات خواهش نماییم در مورد قطعی فیلتر تلگرام که نرم افزار تلگرام تا کی قطع میباشد توضیحاتی را ارائه نمایند.
از وزیر محترم ارتباطات خواهشمندیم اگه نرم افزار شبکه اجتماعی تلگرام اگه قرار به قطع دائمی باشد لطفا در مورد شبکه های اجتماعی داخلی توضیحاتی را ارائه نمایند.
نظر بنده در مورد فیلتر شبکه اجتماعی تلگراام اینکه اگه این شبکه اجتماعی
قطع موقت باشه مشکلی وجود نداره اما در مورد اینکه اگراین شبکه اجتماعی قطع دائمی بشه میتونه آثار بدی رو به همراه داشته باشه چون متاسفانه این شبکه اجتماعی در ایران خیلی کاربر داره.
گمنام
۲۰:۵۴ ۱۵ دی ۱۳۹۶
با سلام خدمت همه دوستان بنده جاداره از وزیرمحترم ارتباطات خواهش نماییم در مورد قطعی فیلتر تلگرام که نرم افزار تلگرام تا کی قطع میباشد توضیحاتی را ارائه نمایند.
از وزیر محترم ارتباطات خواهشمندیم اگه نرم افزار شبکه اجتماعی تلگرام اگه قرار به قطع دائمی باشد لطفا در مورد شبکه های اجتماعی داخلی توضیحاتی را ارائه نمایند.
نظر بنده در مورد فیلتر شبکه اجتماعی تلگراام اینکه اگه این شبکه اجتماعی
قطع موقت باشه مشکلی وجود نداره اما در مورد اینکه اگراین شبکه اجتماعی قطع دائمی بشه میتونه آثار بدی رو به همراه داشته باشه چون متاسفانه این شبکه اجتماعی در ایران خیلی کاربر داره.
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۵ دی ۱۳۹۶
به نظر من جمهوری اسلامی ایران خیلی خیلی صبورانه با این اغتشاشات برخورد کرد
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۵ دی ۱۳۹۶
سلام کی رفع فیلتر میشه تلگرام
ناشناس
۱۸:۴۴ ۱۵ دی ۱۳۹۶
من تمام جزوهای درسی ام در تلگرامه .توروخدا هرچه زودتر وصل کنید
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۵ دی ۱۳۹۶
تا کی باید قطع باشه حداقل تاریخ قطع هم بگید ممنونم
دانیال
۱۶:۲۹ ۱۵ دی ۱۳۹۶
آقا ، جان عزیزت تلگرام را وصل کنید
مهدی
۱۴:۴۲ ۱۵ دی ۱۳۹۶
خداروشکر ک تلگرام فیلترشد
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۵ دی ۱۳۹۶
وصل کنیدددددددددددددددددددددددددددددد لطفا
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۵ دی ۱۳۹۶
سلام...لطفا هر چه سریعتر تلگرام رو باز کنین...تا کی قراره تلگرام فیلتر بمونه؟...با تشکر
금상
۱۲:۳۷ ۱۵ دی ۱۳۹۶
من خیلی از آزمون هام رو با رباط تلگرام میدادم.....الآن که تلگرام فیلتر شده چون فیلتر شکن ها رو هم فیلتر کردن نمیتونم...میخوام برم تو سایت آزمون بدم سرعت اینترنت به طرز وحشتناکی پایینه....من الآن باید چیکار کنم؟
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۵ دی ۱۳۹۶
سلام...لطفا هر چه سریعتر تلگرام رو باز کنین...تا کی قراره تلگرام فیلتر بمونه؟...با تشکر
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۵ دی ۱۳۹۶
کی وصل میشه
هنگامه
۰۸:۳۳ ۱۵ دی ۱۳۹۶
با قطع شدن تلگرام واقعا چی میشه؟
عماد
۰۳:۲۴ ۱۵ دی ۱۳۹۶
خوب میشه گفت قطع شده کمی برای دوستان مشکل به وجود آمده ولی فیلتر شدنش خیلی عالی هست. حداقلش اینه خیلی از جوانارو به زندگی بر میگردونه و متوجه میشن زندگی یعنی چی ..
عماد
۰۳:۲۴ ۱۵ دی ۱۳۹۶
خوب میشه گفت قطع شده کمی برای دوستان مشکل به وجود آمده ولی فیلتر شدنش خیلی عالی هست. حداقلش اینه خیلی از جوانارو به زندگی بر میگردونه و متوجه میشن زندگی یعنی چی ..
ایرانی
۰۳:۰۸ ۱۵ دی ۱۳۹۶
تلگرام قطع شد ؟
ناشناس
۰۲:۲۳ ۱۵ دی ۱۳۹۶
تو رو خدا تو رو تلگرام رو از ما شهروندهای ایرانی از ما جوونهای ایرانی نگیرین از فیلتری در بیارین تلگرام و اینیستاگرام رو.
ناشناس
۰۲:۲۳ ۱۵ دی ۱۳۹۶
چرا تلگرام رو قطع کردید ؟
ناشناس
۰۱:۳۰ ۱۵ دی ۱۳۹۶
از پیامرسان بومی «بله» استفاده کنید.
این نرم افزار توسط بانک ملی ایران پشتیبانی میشود و با استفاده از آن میتوانید خدمات بانکی مثل کارت به کارت و خرید شارژ و ... انجام بدید.
همچنین تمام امکانات تلگرام نیز در این برنامه وجود دارد.
جایزه ماهانه و ... هم داره.
ناشناس
۰۰:۱۷ ۱۵ دی ۱۳۹۶
سلام برای ماها فرقی نداره از برنامه داخلی استفاده کنیم یا خارجی فقط امکانات مهم هست اگه میتونین برنامه داخلی درحد تلگرام بسازید ماهم با کمال میل استفاده میکنیم،،ارامش کشورم برامون خیلی مهمه،،،اگر صلاح دید این هست که موقتا قطع باشه مشکلی نیست،،ما مدیون خون شهیدانیم
ناشناس
۰۰:۱۷ ۱۵ دی ۱۳۹۶
سلام برای ماها فرقی نداره از برنامه داخلی استفاده کنیم یا خارجی فقط امکانات مهم هست اگه میتونین برنامه داخلی درحد تلگرام بسازید ماهم با کمال میل استفاده میکنیم،،ارامش کشورم برامون خیلی مهمه،،،اگر صلاح دید این هست که موقتا قطع باشه مشکلی نیست،،ما مدیون خون شهیدانیم
ناشناس
۰۰:۱۷ ۱۵ دی ۱۳۹۶
ببندیدش بابا
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۴ دی ۱۳۹۶
با سلام
بنده کافی نت دارم ۹۰ درصد کارای مغازه رو با تلگرام انجام میدم خیلی از قابلیت های تلگرام سروش نداره
گناه ما که با این نر افزار کار می کنیم چیه؟؟؟؟؟
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۴ دی ۱۳۹۶
آقای وزیر.اکثرکاربران تلگرام بچه های مدرسه ای هستندخودتان مشاهده میکنیدمیگویند درس فارسی وریاضی ذخیره کردن.
ناشناس
۲۱:۲۹ ۱۴ دی ۱۳۹۶
عجب
ناشناس
۱۸:۴۲ ۱۴ دی ۱۳۹۶
حالا ما چه گناهی کردیم که پامونو بیرون نزاشتیم
ناشناس
۱۸:۴۱ ۱۴ دی ۱۳۹۶
الان تلگرام 4 روزه تعطیله چرا ؟
ناشناس
۱۷:۵۷ ۱۴ دی ۱۳۹۶
سلام...لطفا هر چه سریعتر تلگرام رو باز کنین...تا کی قراره تلگرام فیلتر بمونه؟...با تشکر
ناشناس
۱۷:۳۱ ۱۴ دی ۱۳۹۶
سلام...لطفا هر چه سریعتر تلگرام رو باز کنین...تا کی قراره تلگرام فیلتر بمونه؟...با تشکر
ناشناس
۱۶:۱۵ ۱۴ دی ۱۳۹۶
تلگرامو رفع فیلتر کنید
ناشناس
۱۶:۱۵ ۱۴ دی ۱۳۹۶
تلگرامو رفع فیلتر کنید
ناشناس
۱۶:۱۵ ۱۴ دی ۱۳۹۶
تلگرامو رفع فیلتر کنید
ناشناس
۱۴:۲۵ ۱۴ دی ۱۳۹۶
سروش خوبه .
ناشناس
۱۴:۲۵ ۱۴ دی ۱۳۹۶
کی تلگرام وصل میشود .
ناشناس
۱۴:۲۵ ۱۴ دی ۱۳۹۶
من الان از سروش استفاده میکنم خیلی هم عالیه
ناشناس
۱۳:۳۱ ۱۴ دی ۱۳۹۶
تلگرام را هرچه زودتر وصل کنید .
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۴ دی ۱۳۹۶
کار من ترجمست و اونم از طریق تلگرام، حداقل تلگرام‌رو‌وصل کنید‌.لطفا وخواهش میکنم تلگرام را وصل کنید .
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۴ دی ۱۳۹۶
امروز فهمیدم که نصف هم کلاسی هام با فیلتر شکن میرن تلگرام.
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۴ دی ۱۳۹۶
جناب وزیر محترم تا کی باید قطع باشه .
ناشناس
۱۲:۰۶ ۱۴ دی ۱۳۹۶
تا کی قطع است ؟
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۴ دی ۱۳۹۶
تلگرام یکی از کاربردی ترین وسایل ارتباطیه
الان بیشتر مردم از کار وزندگی افتادن
دیگه فیلترینگ هم پاسخگو نیست
لطفا هرچه زودتر وصل کنین
ناشناس
۱۱:۲۷ ۱۴ دی ۱۳۹۶
این تلگرام رو باز کنید
بنده خدا
۱۱:۲۴ ۱۴ دی ۱۳۹۶
با سلام به نظر بنده بايد تلگرام جاي خود را به سروش بدهد
با تشكر
لیلا
۱۸:۲۷ ۱۴ دی ۱۳۹۶
تلگرام را وصل کنن
بنده خدا
۱۱:۲۴ ۱۴ دی ۱۳۹۶
با سلام به نظر بنده بايد تلگرام جاي خود را به سروش بدهد
با تشكر
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۴ دی ۱۳۹۶
کاشکی
زودتر قطع می کردند .
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۴ دی ۱۳۹۶
تا کی قطع است لطفا جواب بدهید ؟
ناشناس
۱۱:۰۲ ۱۴ دی ۱۳۹۶
این قطع تلگرام تا کی است ؟

تا کی باید قطع باشه ؟
ناشناس
۱۰:۴۰ ۱۴ دی ۱۳۹۶
خدا کنه هرچه زودتر رفع بشه
ناشناس
۱۰:۳۳ ۱۴ دی ۱۳۹۶
به نظر من فیلتر شدن تلگرام تا کی است ؟
ناشناس
۱۰:۳۰ ۱۴ دی ۱۳۹۶
ممنون از قطع تلگرام. . بهترست ایرانی ها از پیام رسان وطنی که بسیار هم کارساز است استفاده کنند که از گرفتاری هائی که الان متوجه ما شده در امان باشیم.
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۴ دی ۱۳۹۶
ممنون از قطع تلگرام. . بهترست ایرانی ها از پیام رسان وطنی که بسیار هم کارساز است استفاده کنند که از گرفتاری هائی که الان متوجه ما شده در امان باشیم.
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۴ دی ۱۳۹۶
چرا تلگرام رو قطع کردید ؟
ناشناس
۱۰:۲۲ ۱۴ دی ۱۳۹۶
تلگرام بچه های مردم را از درس خواند انداخته است تلگرام در کل هیچ سودی ندارد
ناشناس
۱۰:۰۵ ۱۴ دی ۱۳۹۶
سلام اقای آذری لطفا سروش را برای مردم بیشتر توضیح دهید
لطفا تلگرام فعلا وصل نکنید چون سروش هست پس غمی نیست
ناشناس
۱۰:۰۴ ۱۴ دی ۱۳۹۶
سلام اقای آذری لطفا سروش را برای مردم بیشتر توضیح دهید
لطفا تلگرام فعلا وصل نکنید چون سروش هست پس غمی نیست
ناشناس
۰۹:۵۶ ۱۴ دی ۱۳۹۶
خیلی خوب شد که فیلتر شد....مردم یک نفس راحت میکشن
eli
۰۹:۲۶ ۱۴ دی ۱۳۹۶
بابا تلگرام رو وصل كنيييييد
يعني چي ااااخه
ناشناس
۰۹:۲۰ ۱۴ دی ۱۳۹۶
دیگر بهیچ عنوان وصل نکنید تا بچه ها بروند سر درس و مشق و بزرگان هم سرشان از گوشی ها بیاید بیرونو هی بروند مهمونی و صله رحم
ناشناس
۰۹:۱۷ ۱۴ دی ۱۳۹۶
تا کی قطع است این تلگرام ؟
هرچه زودتر این تللگرام رو وصل کنید لطفا .
ناشناس
۰۹:۱۷ ۱۴ دی ۱۳۹۶
تا کی قطع است این تلگرام ؟
هرچه زودتر این تللگرام رو وصل کنید لطفا .
ناشناس
۰۹:۰۴ ۱۴ دی ۱۳۹۶
اوناییی که میگن توروخدا وصل نکنید ، وقتی وصل بشه از همیشه خوشحالترن