سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش بودجه دستگاه‌های قرآنی؛ نامتوازن اما قابل قدردانی

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم: افزایش بودجه دستگاه‌هایی که مأموریت قرآنی دارند، قابل قدردانی است، اما همچنان با ظرفیت‌های دستگاه‌ها فاصله دارد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، درباره بودجه تحقق منشور توسعه فرهنگ قرآنی، پیشنهاد دولت در لایحه بودجه ۹۷ اظهار کرد: بودجه دو بخش است یکی مربوط به بودجه‌های دستگاهی است که هر سال دریافت می‌کنند و دستگاه‌هایی که مأموریت قرآنی دارند عموما بودجه‌هایشان در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: البته این افزایش متناسب با ظرفیت دستگاه‌ها نیست و متأسفانه شاهد هستیم این افزایش در برخی از دستگاه‌ها زیاد است و در برخی دیگر کم است، لذا این افزایش قابل تقدیر و تشکر است، اما باید تناسب و عدالتی در آن باشد.

قره‌شیخلو اضافه کرد: اما آن بودجه‌ای که کم شده است، مربوط به شورای توسعه فرهنگ قرآنی است که از ۱۰۰ میلیارد به ۴۰ میلیارد تقلیل پیدا کرده است که جای گله دارد که هم دولت و مجلس باید تلاش کنند و این بودجه را افزایش دهند.

وی با ابراز گلایه از اینکه در سه سال گذشته در بودجه شورای توسعه سیر نزولی داشتیم، عنوان کرد: همین بودجه‌های که مصوب می‌شود نیز تخصیص پیدا نمی‌کند که این روند حتما باید اصلاح شود.

 

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.