سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش دمای هوا در استان اردبیل

با خروج سامانه سرد و بارشی از امروز دمای استان اردبیل چند درجه‌ افزایش پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی دولتی‌مهر مدیرکل هواشناسی استان اردبیل امروز با اشاره به آخرین وضعیت هوای استان اظهار کرد: در دو روز گذشته با ورود سامانه ناپایدار جوی شاهد بارش نزولات آسمانی به صورت برف و باران در نقاط مختلف استان بودیم.

وی با اشاره به خروج این سامانه ناپایدار از شب گذشته، افزود: در روز سه‌شنبه ورود سامانه ناپایدار جوی منجر به ابری و مه‌آلود شدن شمال استان همراه با بارش پراکنده گردید که در سایر مناطق نیز رگبار در ارتفاعات به صورت بارش برف بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: با خروج این سامانه تا پایان هفته جاری با کاهش ابرمواجه خواهیم شد و دمای هوا نیز در این مدت نسبت به قبل با افزایش چند درجه‌ای همراه خواهد شد.

دولتی مهر گفت: از روز پنجشنبه آسمان استان صاف تا نیمه‌ابری همراه با افزایش نسبی دما نسبت به روز قبل خواهد شد، هر چند در برخی از ساعات احتمال وزش باد تند نیز وجود خواهد داشت.

وی افزود: از اوایل هفته آینده دمای استان مجددا چند درجه‌ای کاهش پیدا خواهد کرد، هرچند در این مدت آسمان نیمه‌ابری تا ابری را در آسمان استان شاهد خواهیم بود.

 

انتهای پیام/ع

خروج سامانه سرد و بارشی از اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.