سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطع برق هزاران خانه در انگلیس و ایرلند شمالی در پی وقوع توفان+ تصاویر

برق هزاران خانه در انگلیس و ایرلند شمالی در پی وقوع توفان «الیانور» قطع و همچنین مسیر‌های رفت و آمد مختل شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان   به نقل از دیلی میل، به دنبال وقوع توفان «الیانور» در انگلیس در روز سه شنبه، برق هزاران خانه قطع و بسیاری از مسیرهای رفت و آمد مختل شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که سرعت باد 97 مایل در ساعت بوده است و و درباره بارش شدید باران با وقوع این توفان هشدارهایی در سطح کشور داده شده است.

همچنین در بخش‌های جنوبی ایرلند شمالی و بخشهای شمالی انگلیس و همینطور مناطق جنوبی اسکاتلند درباره وضع بد هوا هشدار داده شده است. برق حدود 22 هزار خانه در ایرلند شمالی و حدود 2000 خانه در انگلیس به دنبال وقوع توفان در شب گذشته، قطع شده است.

مقامات ایرلند شمالی اعلام کردند برق حدود 10 هزار خانه را می توانند با ذخایر برق اضطراری تأمین کنند؛ اما همچنان 12 هزار خانه تا فردا برق نخواهند داشت.

به دنبال وقوع این توفان، برخی از جاده ها و خیابانها به دلیل شکستن درخت ها بسته شده است. پل دارتفورد بر روی رودخانه تیمز انگلیس هم به دلیل وزش بادهای پرقدرت تا اطلاع ثانوی قابل استفاده نیست.

بر اساس گزارش های هواشناسی، وزش این بادها تا پایان امروز (چهارشنبه) به وقت انگلیس همچنان در ولز و بیشتر قسمت های ایرلند شمالی و اسکاتلند ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/

توفان موجب قطع برق هزاران خانه در انگلیس و ایرلند شمالی شد+ تصاویر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.