سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی حسینی:به زودی به مسابقات باز می گردم/به عنوان ورزشکار تابع تصمیمات فدراسیون هستیم

دارنده مدال نقره فوق سنگین وزنه برداری جهان گفت:تمریناتم را پیگیری می کنم و مشکل خاصی وجود ندارد به تیم ملی باز می گردم.

سعید علی حسینی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد اینکه چرا عمل جراحی انجام داد،بیان کرد:16 روز پیش از شروع مسابقات جهانی وزنه برداری از ناحیه زانو دچار مشکل شدم و صبر کردم تا رقابت های جهانی وزنه برداری به اتمام برسد پس از آن به پزشک مراجعه کنم. پس از بازگشت از آمریکا برای درمان پای خود به پزشک مراجعه کردم و بعد از معاینات مشخص شد الان بهترین زمان ممکن است تا زانویم را به تیغ جراحان بسپارم تا برای مسابقات پیش رو با مشکل مواجه نشوم.

او در مورد اینکه چه زمانی تمریناتش را آغاز می کند گفت: تمریناتم را به صورت بالاتنه پیگیری می کنم و مشکل خاصی از این بابت وجود ندارد، به زودی دوباره  به مسابقات باز می گردم. البته طبق نظر دکتر کیهانی باید بین 3تا 6هفته استراحت مطلق داشته باشم، پس از این تاریخ می توانم به صورت جدی تری تمریناتم را شروع کنم.در ضمن با توجه به اینکه عضو تیم مناطق نفت خیز جنوب هستم طی مشورتی که با مسئولان این تیم، از جمله محمدرضا کاظمی نژاد سرمربی این تیم داشتم تصمیم گرفتم در مرحله‌آخر لیگ وزنه برداری شرکت نکنم تا مصدومیتم تشدید نشود و خودم را برای بازی های آسیایی جاکارتا که از حساسیت بیشتری برای کشورمان برخوردار است آماده کنم.

دارنده مدال نقره فوق سنگین وزن وزنه برداری جهان گفت: انتخاب محمد حسین برخواه را به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان تبریک می گویم .ما به عنوان ورزشکار تابع این تصمیمات هستیم و امیدوارم با او هم یک دوره خوب داشته باشیم و بتوانیم برای کشورمان افتخار آفرینی کنیم.

هدفمان حضور قدرتمند در بازی های جاکارتا است

وزنه بردار فوق سنگین وزن کشورمان درباره برنامه هایش تا بازی های آسیایی جاکارتا گفت: پس از اتمام دوران ریکاوری ام با با برنامه ریزی خوبی که با کادر فنی خواهم داشت تمام سعی ام بر این است که حضوری قدرتمندانه در بازی های آسیایی جاکارتا داشته باشم.

حسینی درباره اینکه حمایت های مسئولان پس از کسب مدال نقره جهان از او چگونه بوده است، گفت:خوشبختانه پس از کسب مدال نقره مسابقات جهانی وزنه برداری حمایت های خوبی از جانب مردم و مسئولان استان از من صورت گرفت و امیدوارم با حمایت های این عزیزان دوباره بتوانم در رقابت های برون مرزی موفق عمل کنم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.