سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یوسفی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

افزایش قیمت مرغ منتفی است

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: با وجود فاصله معنادار قیمت تمام شده با نرخ واقعی، افزایش قیمت مرغ تا پایان ماه منتفی است.

محمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از ثبات نرخ مرغ در  بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 4 هزار و 800 تومان، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه 6 هزار و 400 و غرفه های میدان میوه و تره بار سطح شهر 6 هزار و 750 تومان است.

به گفته وی؛ با توجه به نوسان قیمت نهاده ها در ماه های اخیر، افزایش قیمت مرغ زنده امری ضروری است.

یوسفی  بیان کرد: با وجود فاصله معنادار قیمت تمام شده با نرخ واقعی ، افزایش قیمت مرغ تا پایان ماه منتفی است .

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با اشاره به اینکه نرخ 7 هزار و 500 تومانی مرغ در خرده فروشی ها واقعی نیست، افزود: در سه سال گذشته، وزارت جهاد کشاورزی نرخ  واقعی هر کیلو مرغ در خرده فروشی‌ها را 7 هزار و 500 تومان اعلام کرد که در شرایط کنونی با وجود افزایش قیمت نهاده ها، انجمن این نرخ را قبول ندارد.

وی نرخ واقعی هر کیلو مرغ در خرده فروشی‌ها را 8 هزار و 500 تا 9 هزار تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به افزایش سرسام آور قیمت نهاده ها، ثبات نرخ مرغ در بازار به زیان مرغداران تمام می شود که انتظار می رود بعد از پایان اغتشاش ها و رونق بازار، قیمت مرغ متعادل شود.

انتهای پیام/

قیمت مرغ به ثبات رسید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.