سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملت ایران پا به رکاب در برابر هر گونه توطئه

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: با خلق حماسه 9دی توسط مردم بصیر دشمنان فهمیدند که حرف اصلی را ملت می زند و ملت ایران پا به رکاب در برابر هر گونه توطئه ایستاده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حجت‌الاسلام محمود قربانی اظهار داشت: 9دی روزی بود که طومار فتنه گران پیچیده شد و کار آنان را ملت با بصیرت یکسره کرد.

وی با بیان اینکه هدف دشمنان از فتنه 88 در اصل براندازی نظام اسلامی بود و امروز خطر نفوذ بیش از گذشته احساس می‌شود، گفت: اهمال کاری و بی بصیرتی و سکوت برخی از خواص و مسئولین باعث شد فتنه 88 هشت ماه به طول انجامد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با اشاره به نقش اساسی و اصلی مردم در مقابله با فتنه 88 عنوان کرد: لازمه جلوگیری از به وجود آمدن جریاناتی چون کودتای آمریکایی اسراییلی فتنه 88 بالا بردن سطح آگاهی و بصیرت مردم ومسئولین است.

وی همچنین با اشاره به نقش مؤثر بسیج در مقابله با فتنه گفت: با خلق حماسه 9دی توسط مردم بصیر دشمنان فهمیدند که حرف اصلی را ملت می زند و ملت ایران پا به رکاب در برابر هر گونه توطئه ایستاده است.

قربانی عنوان کرد: ملت ایران اسلامی همان ملت سال 57 و انقلابی است و هیچ‌گاه عقب نشینی نمی کند و دشمنان بدانند که اگر دست از پا خطا کنند با ملتی عاشورایی روبرو می‌شوند.

انتهای پیام/ا

حماسه 9 دی طومار فتنه گران را پیچید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.