سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۳ درصدی جرایم در آذربایجان غربی

معاون قضایی اداره کل دادگستری استان آذربایجان غربی در مراسم معارفه دادستان جدید شاهین دژ از افزایش سه درصدی جرایم در استان خبر داد.

 به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ در مراسم معرفی دادستان شاهین دژ که در سالن اجتماعات حافظ  این شهر برگزار شد شافع معاون قضایی اداره کل دادگستری استان آذربایجان غربی با بیان اینکه روان سازی امور یکی از مسائلی است که در دستگاه قضا مورد توجه است ولی روان سازی موجود علیرغم تلاش های انجام شده، باز هم کافی نیست و لازم است در جهت اجرای منویات رهبری و کاهش فراز و نشیب های خدمتی باز هم تلاش کنیم.

معاون قضایی دادگستری استان  در خصوص اقدامات دستگاه قضا در موضوع با توقعات مردم اظهار کرد: اقدامات دست اندرکاران دستگاه قضایی توانسته بخشی از توقعات مردم را پاسخگو باشد ولی مردم همچنان منتظر دریافت خدمات بیشتر و بهتر از دستگاه های خدمتگذار هستند که دستگاه قضایی می تواند در این حوزه نقش آفرینی کند.

وی افزود: دست اندرکاران دستگاه های خدمت رسان به مردم، باید با وظایف و تکالیفشان آشنا باشند و برای این منظور تلاش و سعی وافری داشته باشند به طوری که تلاش آنها در مجموع دامنه خدمتی، تأثیر و انحراف آنها را کاهش دهد.

وی از وارد شدن بیش از 430 هزار پرونده در یک سال گذشته به دستگاه قضا در سطح استان خبر داد و گفت: میزان جرایم در استان  نیز 3 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

حجت‌الاسلام فصیح نیا امام جمعه شاهین دژ نیز گفت: قضاوت امر خطیری است که بایستی دستگاه قضایی پناهگاه مظلومان باشد.

وی همچنین با بیان اینکه نظارت رسالت خطیری است که دستگاه قضا بر دوش دارد گفت: این رسالت دستگاه قضا در کنار خدمات دستگاه های اجرایی می تواند دغدغه های مردم را کاهش دهد و در این میان رویکرد پیشگیرانه امری مهم است که باید بدان توجه شود .

عباسی فرماندار شهرستان شاهین دژ نیز تصریح کرد:  امروز دریافت خدمت از سوی مردم با فراز و نشیب و سختی هایی همراه است که باید با نگاه خدمت گذارانه به مردم این سختی ها را مرتفع کنیم.

شاهینی رییس دادگستری شاهین دژ نیز از کاهش 15 درصدی جرم در نه ماهه گذشته در سطح شهرستان شاهین دژ خبر داد.

در این مراسم روح الله شکاری به عنوان دادستان شاهین دژ معرفی و از زحمات حسین مجیدی قدردانی شد.

انتهای پیام/ح

 معرفی دادستان شاهین دژ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.