سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بوشهر

بیش از ۹ تن محصولات لبنی و پروتئینی فاسد در بوشهر کشف و امحاء شد

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: در راستای پایش و نظارت مستمر شرکت‌ها و سردخانه‌ها بیش از ۹ تن محصولات لبنی و پروتئینی فاسد در بوشهر کشف و امحاء شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسن فخرایی صبح امروز در نشست شورای سلامت بوشهر با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های سلامت مردم اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین زیرساخت سلامت مصرف مواد غذایی سالم است که این مهم در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

وی با تاکید بر پایش و بررسی مواد غذایی توسط بازرسان در بازار افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت عرضه مواد غذایی، بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای باهدف تأمین سلامت مصرف‌کنندگان، تمامی محصولات غذایی را از تولید تا مصرف با دقت و جدیت رصد می‌کنند.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بوشهر از پایش مواد غذایی در سردخانه‌‌ها خبرداد و گفت: نظر به ارتقای سلامت جامعه و کنترل عوامل محیطی تمامی مراکز توزیع‌کننده مواد غذایی به‌ویژه سردخانه‌ها و انبارهای شرکت‌های بزرگ نگه‌دارنده مواد غذایی در شهرک صنعتی 2 و منطقه تنگک بوشهر پایش دقیق شد و در این حوزه بازرسان بهداشت محیط کیفیت و هویت مواد غذایی را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

فخرایی از کشف بیش از 9 تن محصولات لبنی و پروتئینی فاسد در بوشهر خبر داد و بیان کرد: در این بازرسی‌ها 9 هزار و 709 کیلوگرم محصولات پروتئینی و لبنیات مانند شیر، دوغ، ماست، پنیر، کالباس، سوسیس، همبرگر، سس مایونز، کباب و دیگر مواد غذایی فاسد و تاریخ‌مصرف گذشته شناسایی و پس از طی مراحل قانونی و قضایی ضبط و در سایت دفن زباله شهری امحاء شد.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه پرونده متخلفان به مراجع قضایی ارجاع داده شد تأکید کرد: با توجه به اینکه عرضه محصولات لبنی و پروتئینی تابع شرایط خاص بهداشتی می‌باشد در این رابطه، تاریخ‌های تولید، انقضاء و ویژگی‌های نگهداری محصول ملاک ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: سامانه تلفنی 190 برای شکایات و اعلام مشکلات بهداشتی شهروندان به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگو می‌باشد.

انتهای پیام/پ

کشف و امحاء  بیش از ۹ تن محصولات لبنی و پروتئینی فاسد در بوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.