سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهپیمایی زنجانی ها علیه هنجارشکنان

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه زنجان در اعتراض به ساختار شکنی و تخریب اموال عمومی توسط عده‌ای اغتشاش گرعصر دیروز دست به راهپیمایی زدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، زنجانی ها پس از تجمع در میدان انقلاب به سمت چهارراه سعدی حرکت کرده و و حیدر حیدر گویان گفتند که تا آخر در صحنه خواهند ماند و از ولی فقیه پشتیبانی خواهند کرد.
مردم پایتخت شور و شعور حسینی با سر دادن شعار هایی همچون مرگ بر فتنه گر، اعتراض خود را نسبت به اقدامات خرابکارانه در سوء استفاده از مشکلات مردم محکوم کردند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در این تجمع مردمی گفت : جمهوری اسلامی ایران با عنایت خداوند، به برکت خون شهدا و مردانگی آزادگان و جانبازان تا به امروز بدون سلطه و اتکای شرق و غرب برای خود برنامه‌ریزی و به آن عمل کرده و با استقلال جامعه را مدیریت کرده است.
حجت الاسلام و المسلمین خاتمی افزود: جمهوری اسلامی یعنی پایه تصمیم‌گیری دو مطلب است یکی اینکه روح تصمیم‎گیری بر پایه اسلام، قرآن و روش پیامبر(ص) و امامان معصوم(ع) است و جمهوری یعنی همه آحاد مردم در مدیریت و اداره جامعه نقش دارند و همه مسئولان نظام با رأی مستقیم یا غیرمستقیم مردم انتخاب می‌شوند.
حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با اشاره به این که دشمن از پا ننشسته و رسما گفته که ایران باید از نقشه جغرافیایی پاک شود گفت : مردم ولایت مدار ایران باید در مقابل توطئه‌‌های دشمنان هوشیار باشند.
امام جمعه زنجان افزود : مشکلات وجود دارد و اگر کسی بگوید مسئولان از مشکلات خبر ندارد یا غافل است یا نمی‌داند و از همه دقیق‌تر امام مسلمین مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های خود به روح کلی مطالب اشاره به مشکلات کردند و مردم را ولی نعمت انقلاب می‌دانند.
خاتمی با بیان این که مردم بدون تردید مشکلاتی دارند و گرانی، بیکاری، نبود اشتغال و نبود ثبات در بازار را می‌بینند و حق مردم است که صدای اعتراض خود را به گوش مسئولان برسانند اظهار کرد: این حق را هم اسلام و هم جمهوریت نظام به مردم داده و مقام معظم رهبری نیز تأکید کردند که مسئولان باید پاسخگو باشند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تاکید به این که ما امروز به دنیا اعلام می‌کنیم که ایران چهل سال قبل با ایران امروز کاملا متفاوت است، خاطرنشان کرد: ما در عمل نیز چهل سال نشان دادیم که بدون اتکا به شرق و غرب می‌توانیم جامعه‌مان را مدیریت کنیم.
وی با اشاره اینکه زنجان دیار مجتهدان، حکیمان و شهیدان است و نباید اجازه دهیم دشمن از این اعتراض‌ها سوء استفاده کند گفت : اجازه راهپیمایی بدون مجوز در هیچ جای دنیا داده نمی‌شود، وقتی مجوز باشد و شعارها نیز در قالب مطالبات مردم مطرح شود و بویی از ساختارشکنی نداشته باشد، آن وقت می‌توان گفت خواسته‌ها در مسیر تحقق قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام / ک


محکومیت اقدامات عده ای فرصت طلب در وقایع اخیر زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.