سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

پرداخت تسهیلات طرح اشتغال فراگیر در لرستان آغاز شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از آغاز پرداخت تسهیلات طرح اشتغال فراگیر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی آشتاب ظهر امروز در جلسه کارگروه اقتصادی لرستان بیان کرد: جلسات مختلف طرح اشتغال فراگیر در سطح استان در حال برگزاری بوده و تاکنون ۶۶۳ طرح بالای ۲۵۰ و زیر ۲۵۰ میلیون تومان در کمیته‌های مختلف با رقم ۲۲۹ میلیارد تومان با اشتغال ۵ هزار و ۱۷۰ نفر به تصویب رسیده است.

وی ادامه داد: ۸۸ طرح دیگر نیز با اعتبار ۱۰۲ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی برای هزار و ۸۷ نفر در کمیته فنی بررسی شده و آماده طرح در شورای اشتغال استان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان عنوان کرد: بانک‌های استانی به منظور بررسی طرح‌ها سطح اختیارات لازم را به بانک‌های شهرستانی را افزایش و اعتبارات لازم را به شهرستان‌ها ابلاغ کرده تا شاهد پرداخت‌های مناسبی باشیم.

آشتاب بیان کرد: تاکنون ۳۳۰ میلیارد تومان طرح در استان شناسایی و در کمیته‌های مختلف بررسی شده و سهم هر شهرستان متناسب با ظرفیت‌های آن نیز مشخص به فرمانداری‌ها اعلام شده است.

این مسئول اظهار داشت: اکنون طرح‌ها در شهرستان‌های مختلف استان در فرمانداری‌ها مورد بررسی قرار گرفته و شرایط برای پرداخت تسهیلات طرح اشتغال فراگیر به آن‌ها مهیا و تعداد زیادی از این طرح‌ها برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/د

آغاز پرداخت تسهیلات طرح اشتغال فراگیر در لرستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.