سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قناد باشی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

خط دهی رسانه‌های غربی به اغتشاشگران برای بر هم زدن نظم کشور

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: رسانه‌های غربی با تشدید دامنه اغتشاشات مردمی سعی دارند نظم عمومی کشورمان را بر هم زنند.

جعفر قناد باشی کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌ و گو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به خط دهی رسانه‌های بیگانه در اغتشاشات اخیر بیان کرد: رسانه‌های غربی از راهبرد مشخصی تحت عنوان ایجاد تفرقه و اختلاف در ایران تبعیت می‌کنند و آن برجسته سازی اخبار اغتشاشات مردمی در ایران است.

کارشناس مسائل بین‌الملل ادامه داد: رسانه‌های غربی می‌خواهند این تصور را در مخاطبان خود ایجاد کنند که ایران از پایگاه مردمی برخوردار نیست و نظام جمهوری اسلامی ایران به پایان کار خود رسیده است به همین منظور طی ۴ دهه اخیر تمام تلاش خود را در این راستا به کار بسته‌اند.

قناد باشی با بیان اینکه رسانه‌های غربی بیشتر توجه خود را متمرکز اغلب مردم کرده‌اند، افزود: از آنجایی که تنها عده‌ای از مردم در این اغتشاشات حضور داشته‌اند، رسانه‌های غربی به برجسته‌سازی اقدامات آنان پرداخته‌ و سعی کردند از این مسئله به عنوان نبود مقبولیت و مشروعیت جمهوری اسلامی ایران یاد کنند.

وی تصریح کرد: برخی گروه‌های اپوزیسیون ایرانی در خارج از کشور به دنبال تحریک و تهییج معترضان ایرانی هستند و اکنون به مثابه سال‌های ۷۸ و ۸۸ به بهم ریختن آرامش در ایران اقدام می‌کنند.

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: محل درآمد رسانه‌های بیگانه، کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس هستند که به لحاظ اخلاق حرفه‌ای کارنامه نامناسبی از خود ارائه داده‌اند چرا که با دریافت پول از کشورهای مرتجع علیه یک نظام مردم سالار دینی خبر منتشر می‌کنند.

قنادباشی در پایان بیان کرد: رسانه‌های مزدور تا کنون تنها اخبار حرکت‌های اقلیت مردم را منتشر کرده‌اند و با این حربه به دنبال بر هم ریختن جو داخلی ایران هستند.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۵۵ ۱۲ دی ۱۳۹۶
خدا دشمنان ایران و اسلام را نابود کنه