سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله دری نجف آبادی:

برهم زدن امنیت کشور خواست فتنه گران است

آیت الله دری نجف آبادی گفت: هرج و مرج طلبی، خسارت زدن به اموال عمومی برهم زدن نظم و امنیت کشور، خواست اسرائیل، آمریکا و آل سعود و وهابیت تکفیری است.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در گفتگو با   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: مردم فهیم با هوشیاری حرکت کنند و جوانان و نوجوانان که تحت تاثیر قرار گرفته اند هوشیار باشند و کاری نکنند که خلاف شرع، قانون و اخلاق و مصلحت باشد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: استان مرکزی استان امام خمینی، استان آفتاب و استان بیش از ۶ هزارو ۲۰۰ شهید سرافراز گلگون کفن و عزت آفرین است و از مردم عزیز این استان خواهش می‌کنیم در چهارچوب موازین و معیار‌های شرعی و قانونی و اخلاقی عمل بکنند.

وی اضافه کرد: طبیعی است که مردم مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارند، اما همه باید از مجاری قانونی دنبال شوند و تحت تاثیر رسانه‌های بیگانه و شبکه‌های مزدور و فاسد و ... قرار نگیریم یا افراد فریب خورده جوانان عزیز مارا تحت تاثیر قرار ندهند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: اگر اینگونه شود وامنیت و نظم عمومی و اجتماعی به خطر بیفتد، و حدت ملی آسیب ببیند و عده‌ای فرصت طلب سوء استفاده کنند و دشمن شاد بشویم و دوستان آزرده و غمگین شوند این صد درصد بر خلاف مصالح ملی، امنیت ملی، و عزت ملی اقتدار ملی است.

وی با بیان اینکه باید مواظب باشیم در دام فتنه گر‌ها و افراد فاسد قرار نگیریم تصریح کرد: هرج و مرج طلبی، خسارت زدن به اموال عمومی برهم زدن نظم و امنیت کشور، خواست دشمنان، اسرائیل، آل سعود و وهابیت تکفیری و آمریکایی جنایتکار است که از این اغتشاشات و فتنه گری‌ها حمایت می‌کنند.

انتهای پیام / ج

صحبت های نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی درباره تجمع های غیرقانونی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.