سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امور اقتصادی استانداری استان لرستان؛

رتبه چهارم لرستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: تمامی شعب بانک‌های استان همچون روال عادی فعال هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ قدرت‌الله ولدی پیش از ظهر امروز جلسه کارگروه اقتصادی استان لرستان بیان کرد: اعلام آمادگی کردیم که با همکاری ادارات مختلف خسارت‌های وارده به بانک‌های آسیب دیده برطرف شود، باید همه شعب بانک‌ها در سطح استان فعال و به مردم خدمات دهند.

وی عنوان کرد: انتظار می‌رود بانک‌ها تسهیلات رونق تولید را که تاکنون پرداخت شده و تسهیلاتی که در حال پرداخت است وارد سامانه سراسری کنند.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری استان لرستان اظهار داشت: در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید در کشور رتبه چهارم را با پرداخت به ۸۴ واحد با اعتبار ۲۳۶ میلیارد تومان داریم.

ولدی گفت: از کل تسهیلات پرداختی ۲۰۹ میلیارد تومان مربوط به ۱۰ واحد بوده و ۷۴ واحد ۲۷ میلیارد تومان پرداخت شده است و انتظار می‌رود که بانک‌ها در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند.

وی عنوان کرد: در سال گذشته ۸۴ واحد تولیدی استان در تملک بانک‌ها بوده و در همان سال ۱۸ واحد توسط آن‌ها احیا شده است.

ولدی بیان کرد: متاسفانه در سال ۹۶ تعداد واحد‌های تملک شده به عدد ۹۷ رسیده، این در حالی است که در بخش نامه به صراحت آمده است که باید بانک‌ها با واحد‌های تولیدی تعامل کرده و در صورت تملک آن‌ها را احیا و راه‌اندازی مجدد کنند.

انتهای پیام/د

تمامی شعب بانک‌های لرستان فعال هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.