سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باران و برف در مناطق غربی استان اصفهان

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از بارش باران و برف در مناطق غربی استان اصفهان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن خدابخش اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر عبور امواج ناپایدار از اواخر وقت امشب تا اواخر وقت سه‌شنبه از روی استان است، بر این اساس در این مدت وزش باد نسبتاً شدید تا شدید در نیمه شرقی و برخی مناطق مرکزی استان همراه با گردوخاک محلی و انباشت آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود:اواخر امشب افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید شروع خواهد شد در برخی مناطق غرب، جنوب و شرق توفان لحظه‌ای دور از انتظار نیست و در مناطق غرب و جنوب بارش باران و برف و در سایر نقاط احتمال بارش پراکنده وجود دارد و فردا در بیشتر مناطق استان وزش باد نسبتاً شدید تا شدید خواهیم داشت.

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به افزایش یک  تا سه درجه‌ای کمینه دمای هوا تا ۲۴ ساعت آینده، گفت: دمای استان در گرم‌ترین ساعات به ۱۸ و در سردترین ساعات به دو درجه سانتی‌گراد می‌رسد، همچنین بویین و میاندشت با کمینه دمای شش درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و خوروبیابانک با بیشینه دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقاط استان خواهند بود.

با توجه به ناسالم بودن کیفیت هوا برای عموم مردم، توصیه می‌شود مردم در صورت امکان از تردد در سطح شهر و مناطق پرترافیک خودداری نمایند.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.