سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقوی حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تامین نظم عمومی و مقابله با بر هم زنندگان امنیت در جلسه کمیسیون امنیت ملی بررسی شد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: تامین نظم عمومی و مقابله با برهم زنندگان امنیت در نشست امروز این کمیسیون برنامه ریزی شد.

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت و ملی سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو در گفت‌و‌گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،از برگزاری نشست این کمیسیون با حضور معاون امنیتی وزیر کشور و معاون فرمانده ناجا برای بررسی تجمعات اخیر خبر داد.

وی با بیان اینکه عوامل زمینه ساز اعتراضات اخیر در این نشست بررسی شد تصریح کرد: نمایندگان همیشه شاهد اینگونه تجمعات در مقابل مجلس شورای اسلامی هستند و مردم بارها مطالبات خود را مانند مشکلات مالی، اشتغال، گرانی و غیره را در مقابل خانه ملت فریاد می‌زنند.

نماینده مردم ورامین در مجلس تاکید کرد:‌ عوامل زمینه ساز اعتراضات اخیر هم از همین جنس بود اما آرام آرام به اغتشاش کشیده شد و به نظم عمومی و اموال مردم لطمه خورد.

نقوی حسینی با تاکید بر اینکه اغتشاش از سوی افرادی که همیشه علیه ملت ایران بودند پشتیبانی شد، افزود: جالب است ترامپ که ماه‌های قبل به ملت ایران توهین کرده و آنان را تروریست خوانده بود ، امروز حامی حقوق ملت ایران شده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس اذعان کرد: عربستان سعودی هم که کارنامه سیاهی در یمن دارد پشتیبان مطالبات مردمی در یک حکومت شده است و این در حالی است که وضعیت دموکراسی در عربستان به شدت عقب است.

وی با بیان اینکه میان اغتشاش و اعتراض تفاوت وجود دارد،‌ بیان کرد: ملت ما نمی‌پذیرد که دیگران به بهانه مشکلات داخلی در امورشان دخالت کنند.

نماینده مردم ورامین در مجلس خاطر نشان کرد:‌ در نشست اعضای کمیسیون امنیت و ملی سیاست خارجی مجلس با معاون امنیتی وزیر کشور و معاون فرمانده ناجا درباره تامین نظم عمومی و مقابله با بر هم زنندگان امنیت برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفت اما باید توجه داشت که شرایط و معیشت مردم باید به نحوی تغییر کند که دشمنان از این مشکلات سوء استفاده نکنند.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.