سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد بوشهر:

۱۵۶ میلیارد ریال مستمری به مددجویان استان بوشهر پرداخت شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: در ۹ ماه امسال ۱۵۶.۵ میلیارد ریال مستمری به مددجویان کمیته امداد استان بوشهر پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد لطفی اظهار کرد: در ۹ ماه امسال ۱۵۶ میلیارد و ۵۳۹ میلیون ریال مستمری در قالب کمک معیشت زندگی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر پرداخت شده است.

وی، تعداد خانوارهای تحت پوشش این نهاد را ۲۷ هزار و ۵۷۳ خانوار با جمعیت ۵۲ هزار و ۷۵۳ نفر دانست و با بیان اینکه ۶۱ درصد خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد دارای سرپرست زن هستند خاطرنشان کرد: ۹۵ میلیارد و ۴۸۹ میلیون ریال از کل این مستمری پرداخت شده به حساب زنان سرپرست خانوار واریز شده است.

لطفی از افزایش سه برابری مستمری ماهانه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر خبر و گفت: این مستمری برای خانوار با جمعیت یک نفره ۹۵۰ میلیون ریال در ماه، خانوار با جمعیت دو نفره یک میلیون و ۹۸۰ هزار ریال، خانوار با جمعیت سه نفره دو میلیون و ۵۳۰ هزار ریال، چهار نفره سه میلیون و ۳۷۰ هزار ریال و خانوار با جمعیت پنج نفره به بالا سه میلیون و ۶۵۰ هزار ریال محاسبه شده است.

انتهای پیام/پ

پرداخت ۱۵۶ میلیارد ریال مستمری به مددجویان استان بوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.