سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم ایران مستحق داشتن یک شرایط معیشتی مناسب هستند

نماینده مردم شوش در مجلس گفت: مردم ایران مستحق داشتن یک شرایط معیشتی مناسب هستند و انتظارات مردم منطقی است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدراضی نوری،  نماینده مردم شوش در مجلس بیان داشت: مردم ایران مستحق داشتن یک شرایط معیشتی مناسب هستند و انتظارات مردم منطقی است زیرا در مملکتی زندگی می‌کنیم که ظرفیت‌های یک زندگی مطلوب را دارد.

وی افزود: عده‌ای قلیل و فرصت طلب که دشمنی‌شان با اسلام و مذهب دیرینه و تمام نشدنی است، دست در دست مزدوران همیشه فتنه گر به تضییع و آسیب به اموال عمومی پرداخته‌اند که ملت هوشیار ایران راه‌شان را از آن ها جدا می‌دانند.

نماینده مردم شوش در مجلس با اشاره به تجمعات چند روز اخیر، ضمن منطقی و به‌جا دانستن مطالبات اقتصادی مردم اظهار کرد: هرگونه اغتشاش و آسیب به اموال عمومی، ریختن آب در آسیاب دشمن است.

وی عنوان داشت: اگر اظهارنظرها و خواسته‌های مردم  از راه‌های قانونی نباشد، زمینه‌ساز سودجویی دشمنان خواهد بود.

نوری بیان کرد: ملت ایران همچنان واحد و یکپارچه به آرمان‌های نظام مقدس اسلامی پایبند هستند. عده‌ای قلیل و فرصت طلب که دشمنی‌شان با اسلام و مذهب دیرینه و تمام نشدنی است، دست در دست مزدوران همیشه فتنه گر به تضییع و آسیب به اموال عمومی پرداخته‌اند که ملت هوشیار ایران راه‌شان را از آنها جدا می‌دانند

نائب رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: اعتراض شیوه خاص خود را دارد و اگر از مبادی درستش انجام گیرد، به نتیجه خواهد رسید اما اگر به اغتشاشات خیابانی کشیده شود، آب در آسیاب دشمن می‌ریزد.

وی افزود: امنیت و ثبات کشور را همین مردم ولایت‌مدار و پایبند به نظام و انقلاب رقم زده‌اند و قطعاً درصورت پیروی و عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری شاهد به حداقل رسیدن مشکلات خواهیم بود.

انتهای پیام/م

مردم راه خود را از فرصت‌طلبان و اغتشاش‌گران جدا می‌دانند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.