سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکسیناسیون کل جمعیت دام سبک روستاهای زلزله زده

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی از در دست اقدام بودن واکسیناسیون کل جمعیت دام سبک روستاهای زلزله زده این شهرستان علیه تب برفکی و آنتروتوکسمی خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه یاسر علیزاده  سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی با اشاره به فعالیت های مستمر و بی وقفه شبکه دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی و خدمت رسانی به مناطق زلزله زده اظهار داشت: تاکنون کار دفن بهداشتی ۳ هزار راس دام سبک و ۲۱۰ راس دام سنگین در ۱۱۶ روستای این شهرستان انجام انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه در ۱۱۶ روستای این شهرستان عملیات ضدعفونی و سمپاشی انجام شده است، افزود: ۹ اکیپ جهت پایش روستاها به این مناطق اعزام شده اند و به صورت مستمر روستاها را پایش می کنند.

این مقام مسئول از اعزام اعزام اکیپ های درمانی دامپزشکی به ۴۲ روستای شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد و گفت: اکیپ های مذکور تاکنون ۵ هزار و ۱۳ راس دام سبک و ۹۳۰ راس دام سنگین را به صورت رایگان ویزیت و درمان کردند.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی به دیگر اقدامات دامپزشکی در مناطق زلزله زده این شهرستان اشاره کرد و واکسیناسیون تب برفکی ۵۰۰ راس دام سنگین در مجتمع گاوداری میرآباد و هلول، واکسیناسیون تب برفکی و انتروتوکسمی برای ۶ هزار و ۱۵۰ راس دام سبک در ۱۱ روستا را از جمله این اقدامات برشمرد.

 علیزاده همچنین واکسیناسیون تب برفکی و آنتروتوکسمی دام سبک با پوشش کامل روستاهای آسیب دیده و ویزیت و درمان رایگان در روستاها را از دیگر برنامه های در دست اقدام شبکه دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی برای روستاهای زلزله زده عنوان کرد.

 

انتهای پیام/ز

 

واکسیناسیون تب برفکی و آنتروتوکسمی دام سبک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.