سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

افزایش 20 درصدی بودجه‌ پارک‌های علم و فناوری

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم از افزایش 20 درصدی بودجه پارک‌های علم و فناوری نسبت به سال گذشته خبر داد.

خسرو پیری مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: خوشبختانه بودجه پارک‌های علم و فناوری نسبت به سال گذشته بهتر شده است به طوری که که امسال 20 درصد رشد داشته ایم که میانگینش به سایر کشورها بهتر است ولی این کافی نیست.

وی ادامه داد: در برخی از پارک‌ها بیش از 20 درصد رشد داشته‌ایم  و در برخی دیگر به  50 درصد رشد رسیده‌ایم.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم اظهار داشت: درخواست افزایش  بودجه‌های عمرانی را به دولت داده‌ایم و دولت هم پیشنهاد آن را به مجلس ابلاغ کرده است که امیدواریم بودجه مناسبی به این طرح‌ها اختصاص داده شود.

پیری تصریح کرد: در همین راستا برای ایجاد زیرساخت های لازم برنامه‌ای اندیشه شده است تا از طریق سازمان برنامه بودجه، بودجه مناسبی در این زمینه فراهم گردد. 

وی اظهار داشت: پارک های علم و فناوری به تدریج در حال رسیدن به نقطه بلوغ هستند و اقتصاد جوان و پایداری را در کشور شکل داده‌اند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم یادآور شد: خوشبختانه از نظر بودجه نسبت به سال گذشته نگاه متفاوت و خوبی  نگاه به این پارک شده است.

انتهای پیام/

 

افزایش بودجه پارک‌های علم و فناوری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.