سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار مهماندار مطرح کرد؛

حذف طرح ترافیک در مرحله کارشناسی/ ابهامات پلیس برطرف نشده است

رئیس پلیس راهور تهران گفت: حذف طرح ترافیک سال 97 در مرحله کارشناسی قرار دارد و ابهامات ما در این خصوص برطرف نشده است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران گفت: این طرح توسط شهرداری تهران ارائه شده که بر اساس آن پیشنهاد شده فروش کارت طرح ترافیک حذف و شارژ کارت جایگزین شود. از سوی دیگر بر اساس این طرح پیشنهاد شده که طرح زوج و فرد پولی شود.

وی با اشاره به اینکه فعلا این طرح در مرحله بررسی پلیس است، گفت: از نظر ما هنوز این طرح ابهاماتی مانند مشخص نبودن میزان تقاضای سفر روزانه، فشار به معابر پیرامونی زوج و فرد با پولی کردن این محدوده و غیره دارد.

رئیس پلیس راهور تهران با تاکید بر اینکه باید ابعاد اجتماعی و انتظامی طرح پیشنهادی شهرداری تهران کاملا بررسی شود، گفت: به طور قطع اجرایی شدن این طرح تصمیم صرف یک نهاد یا سازمان نیست و حداقل نیازمند مصوب شدن در شورای ترافیک شهر تهران و شورای شهر تهران است.

وی خاطرنشان کرد: باید با روشهای جدید میزان استفاده از خودرو شخصی را کاهش دهیم چرا که این امر یکی از راههای کاهش آلودگی هوا و ترافیک است.

رئیس پلیس راهور تهران در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا اجرای این طرح به سال آینده می رسد یا خیر، گفت: اگر امسال کارشناسی طرح از نظر پلیس نتیجه بدهد و مراحل دریافت مصوبات آن طی شود شاید به اجرای آن امسال محقق شود، ولی احتمال اجرایی نشدن آن هم با این فرصت کم، زیاد است.

انتهای پیام/

 حذف آرم طرح ترافیک از فروردین سال آینده

برچسب ها: راهور ، ناجا ، شورای شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۳۹ ۱۱ دی ۱۳۹۶
از کی اجرا میشه
پیشقدم
۱۶:۳۹ ۱۱ دی ۱۳۹۶
فکر نکنم به این زودی اجرا بشه
رضا
۱۶:۰۵ ۱۱ دی ۱۳۹۶
آرم طرح ترافیک حذف بشه خیلی خوبه جاش کارت شارژ بدن به همه تا هر چند ساعت وارد طرح شدن از کارت شارژ هزینه ساعتی کم بشه
امیر
۱۴:۳۲ ۱۱ دی ۱۳۹۶
چرا یک مقام مسئول تاحالا در وسایط نقلیه عمومی مشاهده نشده است؟ .
احمد
۱۴:۰۶ ۱۱ دی ۱۳۹۶
استفاده از وسیله شخصی برای مردم هم آزار دهنده است، استرس و سختی رانندگی در شهر و جای پارک و سلامت خودرو و هزار مکافات دیگه

من خودم شخصا اگر حمل و نقل عمومی و استاندارد و به موقع داشتیم هرگز از خودرو شخصی استفاده نمیکرم، ولی افسوس...

با طی پیاده مسافت چند کیلومتری به یه ایستگاه میرسی، تو سرما یا گرما باید از ۱۰ تا ۳۰ دقیقه منتظر اتوبوس باشی، وقتی اتوبوس رسید پر از مسافر هست، باید نیم ساعت سر پا ایستاده و در تعویض خط باز هم معطل مترو وباز هم ایستاده تا مقصد

دیگه رمق و اعصابی واسه کار کردن نمیمونه...
ناشناس
۱۴:۰۱ ۱۱ دی ۱۳۹۶
درباره تاکسی های گردشی و موتور ها هم باید برنامه ریزی شود. طبق گفته خودشان آلودگی یک موتور 5 تا 7 برابر یک خودروست و...
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۱ دی ۱۳۹۶
با برسي ها و تحقيقات ميداني مي توان علل آلودگيها و ترافيك را يافت
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۱ دی ۱۳۹۶
زياد كردن اتوبوسها در تمامي خطوط و كاهش زمان حركت مترو عدم توقف اتوبوسها در مبدا و مقصد به بهانه مسافر ( اتوبوسها آنقدر در ابتداي مسير مي ايستند تا هم اتوبوس لبريز مي شود و جايي براي مسافران وسط راه نمي ماند و هم صداي مسافران در مي آيد) عوامل اصلي براي تشويق مردم به استفاده از خودروهاي عمومي است كه سبب مي شود كسي با اين امكانات استفاده از خودرو شخصي نكند و تشويق مردم بايد عامل استفاده از خودروهاي عمومي شود
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۱ دی ۱۳۹۶
باید به صورت چشم گیر(نه دو دستگاه ) اتوبوسها را زیاد کرد و رانندگان خواب آلود(هنگام رانندگي و در حالي كه مسافرانس دلواپس دير رسيدن به مقصد خود را دارند و با راننده بحث هم مي كنند ) آن را کنار گذاشت تا اتوبوسها لنگ لنگان و لاک پشتی در خیابانها تردد نکنند
از روشن ماندن اتوبوسها در ابتدا و انتهای مسیرها پرهیز کرد آنان نیاز به آموزش دارند تجمع رانندگان در بتدا و انتهای مسیرها در یک اتاقک آنها را از وظیفه اصلیشان که حرکت به وقت است باز می دارد
لطفا در آلودگیها ایرادات اصلی را بیابید
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۱ دی ۱۳۹۶
طرح ترافیک زوج وفرد از کی شروع میشود ؟
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۱ دی ۱۳۹۶
خودروهای فرسوده هر چه زودتر جمع آوری بشه چون عامل آلودگی برای هوا است
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۱ دی ۱۳۹۶
خودروهای فرسوده هر چه زودتر جمع آوری بشه چون عامل آلودگی برای هوا است
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۱ دی ۱۳۹۶
بارها کارشناسان محیط زیست و ترافیک اعلام کرده اند که آلودگی هوا حتی با ورود ناوگان حمل ونقل نو و استاندارد قابل رفع بطور محسوسی نخواهد بود چون سوخت خودروها فسیلی است و با این حجم خودرو بالاخره آلودگی وجود خواهد داشت اما تنها از طریق ورود خودروهای برقی و اجازه تردد آنها در پایتخت میتوان به کاهش ملموس آلودگی دست یافت ، البته نباید فراموش کرد که همین خودروها هم بدلیل اصطکاک لاستیک و لنت ترمز باز مقداری مولد آلودگی هستند .
ناشناس
۱۱:۴۴ ۱۱ دی ۱۳۹۶
بارها کارشناسان محیط زیست و ترافیک اعلام کرده اند که آلودگی هوا حتی با ورود ناوگان حمل ونقل نو و استاندارد قابل رفع بطور محسوسی نخواهد بود چون سوخت خودروها فسیلی است و با این حجم خودرو بالاخره آلودگی وجود خواهد داشت اما تنها از طریق ورود خودروهای برقی و اجازه تردد آنها در پایتخت میتوان به کاهش ملموس آلودگی دست یافت ، البته نباید فراموش کرد که همین خودروها هم بدلیل اصطکاک لاستیک و لنت ترمز باز مقداری مولد آلودگی هستند .
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۱ دی ۱۳۹۶
حذف آرم طرح ترافیک از فروردین سال آینده ؟؟؟؟!