این شرکت کره ای به تازگی بیانیه ای در این مورد منتشر کرده است؛ سامسونگ در ان بیانیه گفته است: "سامسونگ همه گزارش ها را دریافت کرده است و قطعا به طور جدی آن ها را پیگیری می کند. ما تعداد بسیار اندکی گزارش دریافت کرده ایم که در مورد شارژ سوال کرده بودند و متاسفانه تا زمانی که اطلاعات کامل از گوشی های تحت تاثیر قرار گرفته نداشته باشیم، نمی توانیم راجع به آن ها نظر دهیم".
این اولین باری نیست که سامسونگ با مشکل خرابی باتری مواجه شده و اگر به یاد داشته باشید این شرکت کره ای سال گذشته در اثر خرابی باتری نوت 7 مجبور به جمع آوری این گوشی در سراسر جهان شد. نکته قابل توجه این است که این شرکت هنوز برای تعویض گلکسی نوت 8 و اس 8 پلاس هایی که با مشکل خرابی باتری مواجه شده اند بیانیه ای صادر نکرده است.
انتهای پیام/