سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوانان ما باید آگاه و بیدار باشند

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز دشمنان از جدید ترین شیوه ها و امکانات برای ضربه زدن به اسلام استفاده می‌کنند و ما هم باید با شیوه‌های جدید با آنها مقابله کنیم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علماء  نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز یکشنبه در چهارمین دوره جامع آموزشی - تهذیبی مدرسین و رابطین و طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت استان کرمانشاه، گفت: ابلاغ و رساندن یک کلمه قرآنی است که اصل این کار به عهده پیامبر (ص) بود و این رسالت امروز به عهده علما و مبلغین اسلام است.

وی با اشاره به این واقعیت که همه پیامبران با زبان روز خود آشنا بودند و حتی معجزات آنها هم بر اساس مسائل روز بوده است، افزود: امروز دشمنان دین و شریعت از جدید ترین شیوه ها و امکانات برای ضربه زدن به اسلام استفاده می‌کنند و ما هم وظیفه داریم با زبان روز و شیوه‌های جدید آشنا باشیم و با آنها مقابله کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: جوانان ما بالاترین سرمایه های کشور هستند و باید آگاه و بیدار باشند و وظیفه همه ماست که بر اساس علم و آموزه های دینی برای جوانان استدلال کنیم و مسیر را به آنها نشان دهیم.

 

انتهای پیام/ز

 

جوانان ما بالاترین سرمایه های کشور هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.