سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حل مشکلات تیم فوتبال صنعت نفت

نشست مسئولان آبادانی به منظور حل مشکلات تیم فوتبال صنعت نفت برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرماندار آبادان در نشست  امروزبه لزوم حمایت همه جانبه از تیم فوتبال صنعت نفت اشاره کرد و گفت:طی هماهنگی های انجام گرفته با وزارت نفت مشکلات مالی این تیم به زودی حل می شود.

رییس شورای ورزش آبادان همچنین افزود:برای آسیایی شدن این تیم همه همدل و حامی طلایی پوشان خواهیم بود.

فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت نیز با بیان اینکه بودجه امسال تیمش دوازده میلیارد تومان بوده که این مبلغ تا سطح بودجه تیم های حرفه ای فوتبال فاصله زیادی دارد گفت:با وجود همه مشکلات هنوز شانس قهرمانی در جام حذفی و کسب سهمیه آسیایی لیگ برتر را داریم.

در ادامه عامرکعبی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ورزش را یکی از بخش های مهم جامعه عنوان کرد و گفت: به دلیل علاقه مندی مردم آبادان به تیم محبوبشان باید هرچه سریعتر مشکلات مالی آنان را حل و جایگاه خوب این تیم را در جدول حفظ کرد.

مختار از دیگر نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی نیز اتحاد تیمی را مهمترین عامل موفقیت زرد پوشان دانست و افزود:باید از فرصت های پیش رو استفاده و برای آینده این تیم برنامه ریزی کرد.

ادیبی مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند با اشاره به کمک 8 میلیارد تومانی این سازمان به تیم فوتبال صنعت نفت طی امسال و 5 میلیارد تومانی سال گذشته گفت:اگر منابع مالی سازمان اجاره دهد کمک های مالی بیشتری به این باشگاه در راه خواهد بود.

انتهای پیام/د

حمایت همه جانبه از تیم فوتبال صنعت نفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.