سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاتب در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

قوای سه گانه باید به خواسته‌های ملت توجه کنند/مصوبات مجلس به نفع مردم خواهد بود

نماینده مردم گرمسار گفت: مجلس شورای اسلامی تا به امروز هیچ وقت در جهت خلاف منافع ملی و ملت تصمیمی نگرفته است.

غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان  با اشاره به  تجمعات اخیر در کشور اظهار کرد: برخی از خواسته‌ها و مطالباتی که مردم دارند منجر به تجمع می‌شود اما عزیزان باید بدانند که نمایندگان ملت در مجلس هوشمندانه و با تدبیر، پیگیر همه خواسته‌ها هستند.

نماینده مردم گرمسار در مجلس تصریح کرد: مردم نباید اجازه دهند که دشمنان در کنار خواسته‌های بر حق آنان از این شرایط سوءاستفاده کنند و دست به کارهای غیراخلاقی و ضد ارزشهای نظام و انقلاب بزنند.

وی با اشاره به اینکه ممکن است برخی کارها در جوامع شکل بگیرد که دستهای پشت صحنه هدایتشان کنند، افزود: انتظار ما از ملت عزیزمان این است که هم مطلع باشند و بدانند نمایندگان آنان در مجلس همیشه پاسخگوی مطالبات آنها هستند.

کاتب با بیان اینکه نمایندگان در مجلس توجه کافی به مطالبات مردم دارند، تاکید کرد:  مردم عزیزمان اگر مطلبی دارند حتما به نمایندگان خود منتقل کنند، ما تصمیماتی خواهیم گرفت که در راستای منافع ملی و به نفع ملت باشد.

نماینده مردم گرمسار  با اشاره به اینکه  مجلس شورای اسلامی تا به امروز هیچ وقت در جهت خلاف منافع ملی و ملت تصمیمی نگرفته است، بیان کرد: یکی از مطالبات به حق مردم اشتغال‌زایی است و تصمیمی که در سال 96 برای اشتغالزایی روستاییان، عشایر و مناطق مرزی گرفته شد، کار ارزشمندی بود.

وی گفت: در لایحه بودجه 97 هم در جهت اشتغالزایی تصمیم گرفته می‌شود و نگاه عمیقی نسبت به رشد و توسعه اقتصادی وجود دارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه کاستی‌هایی هم درباره خواسته‌های مردم وجود دارد اما نباید دیگران از این کاستی‌ها سوءاستفاده کنند، گفت: مردم باید هوشمندانه و با تدبیر مطالبات و خواسته‌های خود را دنبال کنند.

کاتب خاطرنشان کرد: وظیفه قوای سه گانه وحدت، انسجام، همدلی و توجه به مطالبات مردم و دوری از برخوردهای غیرمنطقی است.

نماینده مردم گرمسار افزود: گاهی اوقات در برخی دستگاه‌ها برخوردهای نادرستی با مردم انجام می‌شود که این رفتارها باید تصحیح شوند و همه بدانند صاحبان اصلی انقلاب مردم هستند.

وی  با اشاره به اینکه  باید به خواسته‌های مردم توجه کنیم و بی‌اعتنا نباشیم، خاطرنشان کرد: باید  به تذکراتی که  مردم می‌دهند، توجه کنیم.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۴۴ ۱۱ دی ۱۳۹۶
مطالبات مردم را ادا كنيد. ،،،