سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته نوزدهم ليگ برتر فوتسال؛

گيتي پسند به صدر جدول بازگشت/ پرسپوليس ازميثاق انتقام گرفت

ديدار نيمه تمام صدر نشين در هفته نوزدهم ليگ برتر فوتسال گيتي پسند به بهره گيري از موقعيت نامناسب منصوري به صدر جدول بازگشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، هفته نوزدهم ليگ برتر فوتسال با اخبار زيادي همراه بود؛ در نوزدهمين هفته از رقابت هاي ليگ برتر فوستال ديدار شهيد منصوري قرچك وگسترش فولاد تبريز نيمه تمام ماند.

گفتني است، در اين بازي به دليل حاشيه هاي ايجاد شده و اعتراض گسترش فولادتبريز به داوري مير معصوم سهرابي تميش را از زمين بيرون كشيد وبازي با نتيجه 3 بر صفر به نفع منصوري به پايان رسيد.
البته هنوز امتياز بازي به منصوري داده نشده است و اين بازي بايد در كميته انضباطي بررسي شود تا سه امتياز به منصوري تعلق گيرد با اين اوصاف منصوري در حال حاضر با يك بازي كمتر ازگيتي پسند اصفها يك پله سقوط كرده ودر رده دهم جدول رده بندي قرارگرفته است.

*پرسپوليس 4 بر يك از سد ميثاق گذشت

اين هفته دربي دو تيم تهراني يعني پرسپوليس تهران و ميثاق تهران در سالن همزمان هم جذابيت هاي خاص خود را داشت.

شايان ذكر است، ميثاق تهران در دور رفت رقابت هاي ليگ برتر توانست با نتيجه 3 بر يك پرسپوليس تهران را مغلوب خودكند، ولي اين تيم در هفته نوزدهم نتوانست از سد پرسپوليس تهران بگذرد و با نتيجه 4 بر يك مغلوب اين تيم شد.

گفتني است، در اين بازي نصر الله مومن، بهروز جعفري، شاهرخ پيلتن و موسي حسن دوست براي تيم فوتسال پرسپوليس گلزني كردند.

با اين سه امتياز پرسپوليس تهران دررده دهم جدول و هم امتياز با تيم نهم 22 امتياز قرار گرفت.
اين تيم بابك پيروزي ديگر مي تواند به روند صعود خود در جدول رده بندي ادامه داده و در جمع 8 تيم برتر جدول قرار بگيرد.

در اين بازي ميثاق تهران براي اولين بار از امير شمسايي به عنوان سرمربي استفاده كرد ولي با كارد فني جديد خود نتوانست نتيجه بگيرد.

* گيتي پسند به زحمت دبيري را برد

در حالي كه تصور مي شد گيتي پسند اصفهان در مصاف با دبيري تبريز به يك پيروزي پرگل دست پيدا كرده و تفاضل خود را در جدول رده بندي افزايش دهد.
اين تيم با نتيجه 3 بر 2 و به زحمت به پيروزي رسيد.

اين گزارش حاكي است، اين هفته گيتي پسند در برابر ميثاق در نيمه اول تنها يك گل به ثمر رساند.
در نيمه دوم حملات متعدد گيتي پسند به سمت دوازه دبيري تبريز با رهايي نتيجه ماند تا اينكه سرخ پوشان گيتي پسند دوباره ديگر دروازه تيم حريف را باز كرده و دو بار هم از دبيري تبريز گل دريافت كرد و در نهايت موفق شد با نتيجه نزديك سه بر دو و به زحمت حريف را از پيش روي خود بردارد.

گفتني است، اين نتيجه در شرايطي رقم خورد كه گيتي پسند اصفهان در صدر جدول رده بندي قرارداشته و دبيري تبريز نيز با 7 امتياز در قعر جدول رده بندي دست و پا مي زند.

به نظر مي رسيد گيتي پسند با چنين نتيجه نزديكي مقابل قع نشين بايد در هفته هاي آينده عملكرد بهتري به نمايش گذاشته تا در صدر جدول به مشكل برنخورد./مح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.