سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

ناپدید شدن 2 کارگر‌ در خیابان پیروزی

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از مفقود شدن دو کارگر در محله پیروزی خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران‌ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در شب گذشته‌ حادثه مفقود شدن 2 کارگر در کانالی‌ در منطقه پیروزی‌، بعد از بزرگراه امام علی به آتش‌نشانی‌ اعلام شد‌.

وی در ادامه افزود: پس از اعلام حادثه 2 ایستگاه‌ آتش نشانی به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران، بیان کرد: در بررسی‌ اولیه‌ و بر اساس گفته های کارگرانی که در داخل کانالی در زیر زمین مشغول به کار بودند، مشخص شد که 2 تن از همکارانشان‌ ناپدید شده‌اند که بنا به اذعان یکی دیگر‌ از کارگران‌، آبی که در کانال جاری شده بود 2 کارگر مفقودی را با خود برده است، اما تاکنون این خبر تأیید‌ نشده است.

ملکی‌ بیان کرد: از 5 کارگری‌ که در این کانال‌ مشغول کار بودند‌، 3 تن از داخل کانال خارج شدند، اما 2 نفر دیگر ناپدید‌ شده‌اند و هنوز اثری از این کارگران یافت نشده است و مشخص نیست‌ که آیا داخل چاهی سقوط کرده‌اند یا آب این کارگران را با خود برده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در پایان عنوان کرد: تا صبح نیروهای ایستگاه‌های مختلف جهت پیدا کردن کارگران‌ به داخل این کانال‌ها اعزام شده‌اند‌ و عملیات برای پیدا کردن این کارگران‌ هنوز ادامه دارد.

انتهای پیام/

مفقود شدن 2 کارگر در کانالی در خیابان پیروزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۲۴ ۱۱ دی ۱۳۹۶
خدا رحم کنه