سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهشتی‌پور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اگر ترامپ تعلیق تحریم‌ها را امضا نکند، کمیسیون ویژه برجام درباره آن تصمیم می‌گیرد

کارشناس مسائل بین الملل گفت: اگر ترامپ در روز 14 ژانویه تعلیق تحریم‌ها را امضا نکند، کمیسیون ویژه برجام درباره آن تصمیم می‌گیرد.

حسن بهشتی پور کارشناس مسائل بین الملل در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با اشاره به احتمال تمدید نشدن تعلیق تحریم‌ها از طرف ترامپ در روز 14 ژانویه اظهار کرد: اینکه آمریکا تعلیق تحریم‌ها را تمدید کند یا خیر ربطی به ماجراهای اخیر در تهران و شهرهای دیگر ندارد.

کارشناس مسائل بین الملل افزود: باید منتظر بود و دید ترامپ این بار هم خودش درباره تعلیق تحریم‌ها تصمیم خواهد گرفت یا آن را به گردن کنگره خواهد انداخت!

وی با بیان اینکه اگر تعلیق تحریم‌ها اعمال نشود جلسه کمیسیون ویژه برجام تشکیل و به بررسی این موضوع خواهد پرداخت، بیان کرد: کنگره آمریکا قانونی وضع کرده است که طبق آن رئیس جمهور این کشور باید هر 90 روز یک بار گزارشی درباره پایبندی ایران به تعهداتش ارائه کند تا درباره آن تصمیم‌گیری شود.

بهشتی پور درباره ناآرامی‌های اخیر در کشور و مداخله آمریکایی‌ها در این حوادث گفت: سازماندهی افراد و فعالیت‌هایی که در جهت براندازی نظام در شبکه‌های اجتماعی صورت می‌گیرد، مداخله آشکار در امور کشور است که از طریق مجامع بین المللی قابل پیگیری است.

کارشناس مسائل بین الملل افزود: آمریکایی‌ها از زمان پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال براندازی جمهوری اسلامی بودند و حالا هم در این راستا قدم بر می‌دارند بنابراین همه باید هوشیار باشیم.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.