سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روحانی: خدمات علمی محقق داماد می‌تواند نمونه روشنی از اعتدال حوزه و دانشگاه باشد

رئیس جمهور گفت: بی تردید خدمات گسترده علمی و آموزشی محقق داماد می‌تواند نمونه روشنی از خردورزی و اعتدال حوزه و دانشگاه است.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی با قدردانی از انتشار و رونمایی ارج نامه ای برای نکوداشت دکتر سید مصطفی محقق داماد تصریح کرد: بی تردید خدمات گسترده علمی، آموزشی و پژوهشی، از ایشان چهره ای برجسته و به یادماندنی ساخته است که می تواند نمونه روشنی از خردورزی و اعتدال و نیز آرمان بلند همکاری حوزه و دانشگاه شمرده شود.

متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

یَرْفَعِ اللَّـهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنکُمْ وَالَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجَاتٍ

جای سپاس است که به همت فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران، ارج نامه ای برای نکوداشت «مردی از تبار خرد و فضیلت» منتشر و رونمایی می شود. استاد زاده محترم جناب آقای دکتر سید مصطفی محقق داماد به واقع شایسته این عنوان و درخور چنین تجلیلی است.

بی تردید خدمات گسترده علمی، آموزشی و پژوهشی، از ایشان چهره ای برجسته و به یادماندنی ساخته است که می تواند نمونه روشنی از خردورزی و اعتدال، و نیز آرمان بلند همکاری حوزه و دانشگاه شمرده شود.

از چنین ابتکاری خرسندم و امیدوارم همه، قدردان فرهیختگان و استادان گران سنگی باشند که از تقدیم توان و عمر شریف خویش در جهت ساختن فردایی بهتر برای ایران و سرنوشتی نکوتر برای جامعه انسانی دریغ نکرده و نمی کنند.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

پیام قدردانی روحانی از انتشار و رونمایی ارج نامه‌ای برای نکوداشت سید مصطفی محقق داماد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۱ دی ۱۳۹۶
توروخدا به مشکلات مردم هم رسیدگی کنید لطفا