سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲۵ کیلوگرم تریاک در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف ۲۵ کیلوگرم تریاک با شناسایی و دستگیری سه متهم به تهیه وتوزیع موادمخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساریسرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی به نام " ب- ب" اهل و ساکن یکی از استان‌های کشور با یک دستگاه خودروی سواری پراید به حمل و جابجایی موادمخدر از تهران به شهرستان بابل اقدام می‌کند. موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ماموران دریافتند، متهم به صورت باندی اقدام به حمل و جابجایی موادمخدر مبادرت دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: ماموران با دریافت این اطلاعات و مشخصات خودروی مورد نظر با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم به موادمخدر را حین تردد با خودرو در محور آمل – بابل در حوالی یکی از روستا‌های حومه این شهرستان دستگیر کردند.

سرهنگ جعفری افزود: این مقدار موادمخدر که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت صندوق عقب خودرو جاسازی شده بود، کشف شد و در این ارتباط سه متهم دیگر از اعضای این باند دستگیر شدند.

متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام /ر

دستگیری سه متهم تهیه وتوزیع موادمخدر در شهرستان بابل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.