سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات انتخابی تیم سنگنوردی استان

مسابقات انتخابی تیم سنگنوردی استان همدان در رشته بلدرینگ، در روز جمعه و در دو بخش آقایان و خانمها در مجموعه سنگنوردی فرهاد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛علیرضا گوهری رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان از برگزاری مسابقات انتخابی تیم سنگنوردی استان همدان در رشته بلدرینگ، در روز جمعه و در دو بخش آقایان و خانمها در مجموعه سنگنوردی فرهاد خبر داد.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات در بخش آقایان میثم رجبی به عنوان سرطراح، شبیر بشیری، شهریار بشیری و عرفان اصفهانی به عنوان طراح و خانم زهرا بهرامیان به عنوان سرداور و مسئول امور داوری و رده بندی حضور داشتند و آقای ساسان بهرامی امور هماهنگی و ثبت نام را عهده دار بود.

رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان تصریح کرد: ۱۳نفر خانم و ۲۵ نفر آقا در این دوره از مسابقات شرکت کردند که در نتیجه راحیل رمضانی مقام اول، محدثه کهوند مقام دوم و مقام سوم مشترکا به خانم ها زهرا بهرامیان و فاطمه سلیمانی رسید.

گوهری افزود: مقام اول بخش آقایان را میثاق قزلباش به دست آورد و میلاد فرادی و متین بیات به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

وی  در پایان افزود: نتایج نهایی و انتخابی تیم استان همدان در هفته آتی بعد از برگزاری مسابقه لید و سرعت اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ب

 برگزاری مسابقات انتخابی تیم سنگنوردی استان 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.