سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ: از شبکه‌های اجتماعی برای مقابله با رسانه‌های جعلی استفاده می‌کنم!

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر در حساب توییتر خود اعلام کرد برای مبارزه با رسانه‌های مخالف خود، از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته (شنبه) در حساب توییتر خود باز هم به انتقاد از پوشش های خبری اقدامات او از سوی رسانه های منتقدش پرداخت.

وی در حساب توییتر خود نوشت: من از شبکه‌های  اجتماعی استفاده می کنم نه به این خاطر که به این کار علاقه دارم؛ بلکه برای اینکه این تنها راه مبارزه با مطبوعات فریبکار یا همان رسانه های جعلی است. منابع نامحسوس و غیرموجود هم اکنون بیش از هر زمانی (در رسانه‌ها)  مورد استفاده قرار می گیرند. بسیاری از داستان ها و گزارشها به کلی ساختگی هستند.

ترامپ از زمان ورود به رقابتهای انتخاباتی آمریکا تاکنون بارها با رسانه ها درگیری لفظی داشته است و از خبرگزاری هایی که اخبار منفی درباره او را پوشش می دهند انتقاد کرده و آنها را به انتشار اخبار جعلی متهم کرده است. رئیس جمهور آمریکا هم بیشتر اوقات از حساب توییتر خود برای حمله به این رسانه ها و به گفته خود ارتباط با حامیانش استفاده کرده است.

تاکنون روزنامه های واشنگتن پست و نیویورک تایمز و شبکه های خبری سی ان ان به دلیل انتشار اخبار منفی علیه رئیس جمهور آمریکا مورد حملات توییتری ترامپ قرار گرفته اند.

استفاده بیش از حد ترامپ از توییتر و پرداختن به همه مسائل از این طریق تاکنون انتقاد بسیاری را به دنبال داشته است. نتایج نظرسنجی «اکونومیست و یوگاو» که به تازگی منتشر شد نشان داد فقط 26 درصد آمریکایی ها معتقدند که استفاده ترامپ از توییتر درست است. این در حالی است که 59 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی با استفاده مکرر ترامپ از توییتر مخالف هستند.


انتهای پیام/

تاکید ترامپ بر ادامه مقابله با رسانه‌های مخالفش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.