سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت جام؛

ملت ایران اجازه بازگشت به سران فتنه را نخواهد داد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت جام گفت: تا روزی که سران فتنه به صورت قلبی از کار‌های که کرده اند ابراز پشیمانی نکنند این ملت اجازه بازگشت به آن‌ها را نخواهد داد.

حجت الاسلام حبیب اله زاهدی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ افزود: در شرایط فتنه همه عوام و خواص باید بیدار و طوری رفتار نکنند که نفعی به دشمن رسیده و در صورت غفلت وناآگاهی اگر به دشمن سواری دادند تبری بجویند.

وی با اشاره به شاخصه برخورد اهل بیت با فتنه افزود: اهل بیت به همه توصیه می‌کردند حق را بشناسید و وقتی آن را شناختید ببینید چه کسی با حق است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت جام  به اشاره به سخنان امام خمینی (ره) در خصوص فتنه‌ها گفت: برای آنکه بتوانیم در فتنه به خوبی عمل کنیم لازم شاخصه‌های افراد انقلابی را از منظر امام خمینی مورد بررسی قرار دهیم و اجازه ندهیم که افرادی با نام امام تیشه به ریشه نظام اسلامی بزنند و بدانیم این افراد راه خمینی کبیر را باور ندارند.

حجت الاسلام زاهدی با اشاره به آیات قران افزود: دستورات قرآنی در خصوص دشمن شناسی و روش‌های دشمنی آن‌ها می‌تواند در زمان فتنه گره گشایی کند تا دچار تردید نشویم و خادم وخائن را بشناسیم.

وی گفت: ۹ دی لطف خدا به ملت بود که قلب‌های آن‌هایی که به غفلت در میدان دشمن بود را آگاه تا همه جریان‌ها و گروه سیاسی خالق این حماسه شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت جام  با اشاره به تذکر قرآن در خصوص ایام الله تاکید کرد: قرآن کریم می‌گوید روز‌های که نعمت‌های خداوند عنایت می‌شود را به یاد آورید و تکرار کنید تا با بصیرت چشم دشمنان را در اورید.

حجت الاسلام زاهدی افزود: پایان فتنه ۸۸ انتهای دسیسه‌های استکبار و دشمنان انقلاب نیست، چون هرچه از عمر جمهوری اسلامی می‌گذرد منافع بیشتری از آزادخواهان عالم به خطر می‌افتد پس آن‌ها دست از فتنه انگیزی بر نمی‌دارند.
 
وی در خصوص برخورد با فتنه گران گفت: برخورد با کسانی که فتنه می‌کنند باید به صورت ارشادی صورت بگیرد و برخورد‌های سلبی در اختیار متولیان امور است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت جام گفت: در زمان فتنه مراقب باشیم که به هیچ عنوان خدمتی به دشمن نکنیم و ناخواسته آب به آسیاب دشمن نریزیم.

انتهای پیام//ز. ج.
 

گفتگو با ریس اداره تبلیغات اسلامی تربت جام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.