سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار جدید خاتون آباد معرفی شد

محمدمهدی ابراهیمی شهردار جدید خاتون آباد شد.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ نیک طبع شهردار سابق خاتون آباد در مراسم معرفی شهردار جدید ضمن تشکر از حمایت های شورای شهر گفت : هیچ شهرداری در هیچ جایی موفق نمیشود اگر شورا به او اعتقادی نداشته و در کنارش نباشند و همیشه اعضای شورا برای پیشبرد اهداف بنده تلاش کردند.

 نیک طبع یادآور شد : اینکه پول آلایندگی خرج آلایندگی شود ، ساخت فرهنگسرا و در نظر گرفتن 1000 متر زمین برای ساخت شهرداری سه هدف کلی ما بود که خوشبختانه در تحقق این امور موفق بودیم

 وی افزود : اوایل که من شهردار شده بودم با فرسودگی شبکه آبی مواجه بودیم که این امکان آسفالت زیاد را مانع میشد و خداروشکر این معضل با کمک آقای ابراهیمی حل شد.

 وی در ادامه برخی از اقدامات خود اشاره و خاطرنشان کرد : 600_700 میلیون تومان اعتبار از طریق شرکت مس جذب شد ، ذوب خاتون آباد وارد حریم خاتون آباد شد و مقرر شده از سال 96 سالانه ، 200 میلیون تومان حق آلایندگی وارد مجموعه شهر خاتون آباد شود.

شهردار سابق خاتون آباد با عنوان این مطلب که ما در مجموع با اینکه 4 میلیارد تومان بودجه داشتیم اما حدود 7 میلیارد تومان فعالیتهایی بود که انجام دادیم اظهار داشت : همه مجموعه ی خاتون آباد برای اعتلا و پیشرفت این شهر تلاش میکنند.

 محمدمهدی ابراهیمی شهردار جدید خاتون آباد با ابراز خرسندی از انتخاب مجددش گفت : در بدو امر لازم میدانم که قدردانی ویژه ای داشته باشم از خانواده محترم شهدای عزیز خاتون آباد که در دوره ی مسئولیت قبلی با بنده نهایت همکاری ، همیاری را داشتند

وی ضمن تشکر از مسئولان شهرستان و شهر خاتون آباد و قدردانی از اعضای سابق شورا بابت فعالیت هایشان افزود : این صندلی ها به کسی وفا نمیکند و این امانتی است و ما باید امانت دار خوبی باشیم.

وی یادآور شد : ما در دوره ی قبلی نگاهمان اینگونه بود که باید شهرداری بسازیم ، یعنی یک مجموعه ای ساخته شود که اگر شهردار باشد یا نباشد کار انجام شود و خدا را شکر 60_70 درصد در تحقق این امر موفق بودیم.

وی خطر نشان کرد : شهرداری خاتون آباد به احتمال 90 درصد اولین شهرداری در سراسر کشور بود که در 6 ماهه اول تأسیسش در سال 89 توانست مجوز طرح تهیه جامع را از وزارت راه ، مسکن و شهرسازی بگیرد و این بزرگترین کاری بود برای یک شهرداری میشود انجام داد.

ابراهیمی یادآور شد : تأکید بنده بر این بود که ذوب مس خاتون آباد در حریم طرح جامع قرار بگیرد و بتوانیم قانونا از مس عوارض دریافت کنیم که خوشبختانه این امر محقق شد.

 وی افزود : در این دوره نیز ما قطعا نگاهی ویژه به قدرتمند کردن شهرداری خاتون آباد و سازمان شهرداری خاتون آباد خواهیم داشت و مسائل فرهنگی شهر را پیگیری میکنیم و مسائل زیبا سازی شهر ، فضای سبز ودیگر وظایف شهرداری را با همه قدرت ادامه خواهیم داد و انشاءالله با یاری همه شما شهری پویا و فعال و شهری که در پیشانی شهرستان شهربابک بدرخشد بسازیم.

در پایان این مراسم از شهردار و شورای قبلی خاتون آباد تقدیر شد و این مسئولان بعد از مراسم به دیدار یکی از خانواده های شهدا رفتند.

 

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.