سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبداللهی:شفر درباره لیست ورودی و خروجی استقلال تصمیم می گیرد

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: درباره لیست ورودی و خروجی استقلال حرف اول و آخر را شفر سرمربی تیم می زند.

نصراله عبداللهی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره وضعیت جذب یا خروج بازیکنان استقلال گفت:در ابتدا باید بگویم درباره لیست ورودی و خروجی استقلال حرف اول و آخر را شفر سرمربی تیم می زند.بنابراین شفر هر تصمیمی که بگیرد در نهایت مدیران باشگاه دیگر کارها را پیگیری می کنند.

او در مورد اینکه آیا باشگاه استقلال رقمی حدود 2 میلیون دلار را به باشگاه شارلوا بلژیک برای جذب نورافکن پیشنهاد داده است یا خیر بیان کرد: اول باید شفر تکلیف را مشخص کند تا سپس مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره تصمیم نهایی را لحاظ کنند.به این ترتیب ابتدا باید شفر در مورد جدایی نورافکن نظر بدهد و بعد در مورد مبلغ رضایت نامه کارهای لازم صورت بگیرد.

عبداللهی درباره حضور سالیوس مهاجم مورد نظر شفر در ایران گفت :مسئولان باشگاه به دنبال کارهای روادید این بازیکن هستند و به محض اینکه کارهای حضور او در ایران فراهم شود بازیکن مورد نظر شفر به ایران می آید تا مذاکرات رسمی انجام شود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال همچنین درباره زمان حضور میگوئل کولی در ایران عنوان کرد: کارهای روادید این مربی نیز در حال پیگیری است و پس از نهایی شدن، این مربی به ایران می آید تا کارش را آغاز کند.

انتهای پیام/

استقلالی ها پیگیر روادید میگوئل و سالیوس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.