سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای 180 کیلومتر روکش آسفالت در جاده های استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: اجرای روکش آسفالت در ۱۸۰ کیلومتر از جاده‌های استان برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از محورهای مواصلاتی اردبیل تصریح کرد: در هفت‌ماهه نخست سال جاری روکش آسفالت در ۳۷ کیلومتر انجام شده در حالی که برای اجرای ۱۲۲ کیلومتر قرارداد داریم.

وی علت اجرای بخشی از قرارداد روکش آسفالت را محدودیت فصل کاری عنوان کرد و افزود: در حال حاضر کارخانه‌های آسفالت تعطیل بوده و به دلیل شرایط جوی امکان انجام روکش آسفالت نیست.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل اضافه کرد: از سوی ابلاغ دیرهنگام اعتبارات موجب شده زمان را از دست بدهیم و این در حالی است که اگر اعتبارات به صورت ۱۰۰ درصد تخصیص یابد می‌توانیم تا ۱۸۰ کیلومتر آسفالت را اجرا کنیم.

رحمتی ادامه داد: همچنین برای درزگیری ۱۳۰ کیلومتر از محورها قرارداد منعقد شده و تاکنون ۲۵ کیلومتر از آن اجرا شده است.

وی افزود: در لکه‌گیری نیز پنج هزار تن، لکه‌گیری انجام شده در حالی که برای ۲۱ هزار تن لکه‌گیری قرارداد منعقد شده است.

رحمتی یکی از درخواست‌های مکرر شهروندان را تجدید خط‌کشی محورها عنوان و اضافه کرد: از ابتدای سال در هزار و ۵۶۰ کیلومتر راه شریانی رنگ سرد و در ۱۱۰ کیلومتر رنگ گرم اجرا شده است.

وی تصریح کرد: تجدید خط‌کشی محورهای شریانی به عهده راهداری و سایر محورها به عهده استان است و ضروری است در تأمین اعتبار راهداری استان مورد حمایت قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

آسفالت جاده های استان اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.