سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر:

اعضای باند ۴ نفره سرقت منازل در بوشهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: اعضای باند چهار نفره سرقت منازل در بوشهر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ ابراهیم عرب‌زاده صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش ویژه‌ای در راستای برقراری نظم و امنیت و مقابله با بی‌نظمی و ناهنجاری‌ها در سطح شهرستان داریم.

وی از اجرای طرح‌ها و برنامه‌های اطلاعاتی و عملیاتی برای توسعه امنیت در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: نتیجه این اقدامات کاهش وقوع جرایم و افزایش کشفیات جرایم است.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر با اشاره به دستگیری باند سارقان منازل در بوشهر، بیان کرد: پس از وقوع چند فقره سرقت، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی چهار نفر از متهمان سرقت، افزود: بامداد امروز خانه مجردی این سارقات در خیابان عاشوری بوشهر محاصره شد و هر چهار عضو این باند سرقت دستگیر شدند.

سرهنگ عرب‌زاده با اشاره به اعتراف این سارقان به هشت فقره سرقت طلاجات، وجه نقد و تلفن همراه از منازل شهروندان در شهر بوشهر، ادامه داد: این سارقان از استان‌های جنوبی و مرکزی کشور در بوشهر منزلی را اجاره و به سرقت می‌پرداختند.

وی خواستار تجهیز منازل به امکانات و تجهیزات فنی، ایمنی و تاخیری همچون دزدگیر و دوربین مداربسته شد و تاکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک پلیس را در جریان بگذارید.

انتهای پیام/پ

دستگیری اعضای باند ۴ نفره سرقت منازل در بوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.